  • 1. Data: 2009-09-15 06:37:34
    Temat: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Rozmowa dotyczyła braku realizacji przelewu wewnętrznego.
    Zleciłem przelew wewnętrzny w nocy, jest godz. 8:35 a środki z rach. oszczędzającego
    nadal nie
    dotarły na konto online.
    Nie mogę tym samym dokonać przelewu zewnętrznego - a zależało mi na jego wykonaniu
    pierwszą sesją
    wychodzącą - o godz. 8.

    Treść rozmowy z pracownikiem Eurobanku (AB):
    08:18:14 (ja):
    jak ma się nocne przetwarzanie danych do wykonywania przelewów wewnętrznych?
    08:19:26 (AB):
    W nocy nie ma przetwarzania nocnego gdyż w nocy trwa zamykanie systemu w Banku
    dotyczy to pory od
    godziny 23:00 do 6:00 rano.
    08:20:11 (ja):
    a na czym polega zamykanie systemu, jeśli nie na przetwarzaniu danych?
    08:20:48 (AB):
    Zamykanie sytstemu oznacza przetwarzanie nocne.
    08:21:35 (ja):
    a co napisałem powyżej, czemu Pani zaprzeczyła?
    08:21:58 (AB):
    Przepraszam. Faktycznie.
    08:22:11 (AB):
    Przetwarzanie nocne to inaczej zamykanie sytemu w Banku.

    Bez komentarza.

  • 2. Data: 2009-09-15 06:49:36
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 08:37:34 +0200, Ya napisał(a):

    > Rozmowa dotyczy?a braku realizacji przelewu wewnetrznego. Zleci?em
    > przelew wewnetrzny w nocy, jest godz. 8:35 a ?rodki z rach.
    > oszczedzaj?cego nadal nie dotar?y na konto online.
    > Nie moge tym samym dokonaae przelewu zewnetrznego - a zale?a?o mi na jego
    > wykonaniu pierwsz? sesj? wychodz?c? - o godz. 8.

    Co się czepiasz, Pani z partyline maiała wyraźnie na szkoleniu od 23 do 6
    zamykamy bank ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-15 07:09:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h8nde0$76v$2@inews.gazeta.pl

    > Co się czepiasz, Pani z partyline maiała wyraźnie na szkoleniu od 23 do 6
    > zamykamy bank ;)

    LOL :)

  • 4. Data: 2009-09-15 08:53:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mnie już 2x pracownicy eurobanku zaskoczyli w ten sposób:
    1. zadzwoniłem na partyline i zapytałem czy ich kartą debetową można
    płacić w sieci, na to pani że EB nie wydaje kart debetowych, a jak
    zapytałem co to za karta, którą dostałem przy otwarciu konta to odp. że
    to jest "karta do rachunku" (nie jakaś tam debetowa)
    2. przy składaniu wniosku o kk zapytałem czy ww. oferowana jest z
    czipem, pracownik odp. że nie i po chwili dodał, że przecież banki nie
    oferują kk z czipem...wyjąłem z portfela dwie i mu pokazałem, ale nie
    chciał już dłużej na ten temat rozmawiać ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-09-15 09:50:26
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Przelew wewnętrzny nadal nie został zrealizowany, zatem z zewnętrznego przelewu
    dzisiaj nici.
    Na infolinii, tym razem telefonicznej, (około godz. 9) Pani radośnie oświadczyła, że
    na
    zrealizowanie przelewu mają 48 godzin.

    Na moje slowa, że zależało mi, żeby ów przelew wyszedł dzisiaj pierwszą sesją o godz.
    8, a teraz
    liczę, że chociaż wyjdzie na zewnątrz drugą - o godz. 11, stwierdziła, że pracuje do
    16 i być może
    pod koniec jej pracy zadzwoni do mnie z radosną wiadomością o realizacji przelewu
    wewnętrznego, ale
    nic nie obiecuje.

    Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem popołudniowym
    przychodzących
    przelewów wewnętrznych również mają problem. Szczególnie w piątki.

  • 6. Data: 2009-09-15 09:52:25
    Od: "Ya" <...@...pl>

    > Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem popołudniowym
    przychodzących
    > przelewów wewnętrznych również mają problem. Szczególnie w piątki.

    Miałem oczywiście na myśli przychodzące przelewy zewnętrzne.

  • 7. Data: 2009-09-15 10:01:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Ya" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest to niestety pierwsza taka wpadka tego banku. Z księgowaniem
    > popołudniowym przychodzących przelewów wewnętrznych również mają problem.
    > Szczególnie w piątki.

    Dlatego też ja w tym banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe.
    Podstawowy ROR mam w zupełnie innym banku.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-09-15 10:08:28
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Wiadomość z banku przysłana przed chwilą pocztą wewnętrzną:

    "Uprzejmie informujemy, że zdarza się, iż operacje wykonywane pomiędzy rachunkiem
    oszczędnościowym a
    rachunkiem bieżącym zaczytywane są z niewielkim opóźnieniem. Po ponownym logowaniu
    środki na
    rachunku bieżącym powinny być widoczne, jeżeli przelew ten posiada status
    "wykonany"."

    Nawet nie chce im się zajrzeć, że przelew wciąż nie został wykonany i wciąż widnieje
    jako
    "oczekujący" z zablokowaniem na rachunku tych środków włącznie.
    Poza tym co to za sformułowanie "zaczytywanie"? Chyba tylko wymyślone na potrzeby
    eurobankowe.

  • 9. Data: 2009-09-15 10:28:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" h8ndi9$d7l$...@n...news.atman.pl

    > Dlatego też ja w tym banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe. Podstawowy
    ROR mam w zupełnie innym banku.

    W jakim?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-09-15 10:32:56

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości

    > "wiatrak" h8ndi9$d7l$...@n...news.atman.pl

    ROR mam w

    > W jakim?

    Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
    Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo Polbank za
    granicą jest
    Eurobankiem właśnie.