  • 1. Data: 2009-09-14 20:11:54
    Temat: Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 października
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przyszła z wyciągiem).
    Prowizja z tytuły nie dokonania wypłaty środków awizowanych: 0,2% kwoty
    min. 50 zł.

  • 2. Data: 2009-09-14 20:14:57
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    XYZ wrote:
    > Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przyszła z wyciągiem).
    > Prowizja z tytuły nie dokonania wypłaty środków awizowanych: 0,2% kwoty
    > min. 50 zł.

    hehe, teraz jak ktos sie rozmysli to bedzie mu sie oplacalo podjechac
    do oddzialu nawet taksowka w celu dokonania operacji wyplata/wplata :)

  • 3. Data: 2009-09-14 20:34:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h8m82e$78o$1@news.onet.pl

    > Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przyszła z wyciągiem).
    > Prowizja z tytuły nie dokonania wypłaty środków awizowanych: 0,2% kwoty
    > min. 50 zł.

    IMHO opłata nie szkodliwa. Z drugiej strony czy podobne zapisy już wcześniej
    nie występowały?
    Po za tym - dostrzegasz w tej nowej TOiP jakieś niepokojące zmiany w
    stosunku do tego co klientom zaserwowano z dniem 1 września br.?

  • 4. Data: 2009-09-14 20:35:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarcinF" news:h8m8re$km3$2@nemesis.news.neostrada.pl

    > hehe, teraz jak ktos sie rozmysli to bedzie mu sie oplacalo podjechac
    > do oddzialu nawet taksowka w celu dokonania operacji wyplata/wplata :)

    :) Tak jak napisałem opłata raczej mało szkodliwa. W końcu niewiele osób
    składa zamówienie na większą kasę w postaci gotówkowej a następnie się po
    nią nie zgłasza w wyznaczonym dniu.

  • 5. Data: 2009-09-14 21:14:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-14 22:34, Valdi.Pavlack pisze:
    > "XYZ" news:h8m82e$78o$1@news.onet.pl

    > IMHO opłata nie szkodliwa. Z drugiej strony czy podobne zapisy już wcześniej
    > nie występowały?
    Mógłbym przysiąc, że były, ale w tej tabeli obowiązującej od września
    nic takiego nie widzę.

    > Po za tym - dostrzegasz w tej nowej TOiP jakieś niepokojące zmiany w
    > stosunku do tego co klientom zaserwowano z dniem 1 września br.?
    Nie mogę sprawdzić, ponieważ jestem za granicą i dowiedziałem się z domu
    tyle ile napisałem. Ale z tego co zrozumiałem ten punkt jest wpisany na
    wyciągu, jako jedyny który ma ulec dodaniu/zmianie. Nie dołączyli
    pełnego wykazu opłat.

  • 6. Data: 2009-09-14 21:21:40
    Od: orcio <o...@N...pl>

    XYZ pisze:
    > Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przyszła z wyciągiem).
    > Prowizja z tytuły nie dokonania wypłaty środków awizowanych: 0,2% kwoty
    > min. 50 zł.

    Czy w bankowości jest tak jak w telefonii, że gdy podnoszone są opłaty
    można powiedzieć good bye bez konsekwencji mimo ze cennik przewiduje
    kary umowne? Mam jeden e-getin do zlikwidowania w rodzinie ale na razie
    jest <12 miesięcy.

    orcio

  • 7. Data: 2009-09-15 06:10:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 23:21:40 +0200, orcio napisał(a):

> [...]
    > można powiedzieć good bye bez konsekwencji mimo ze cennik przewiduje
    > kary umowne? Mam jeden e-getin do zlikwidowania w rodzinie ale na razie

    Właśnie trwa u mnie jeden wątek niezaakceptowania nowego TOiP, na razie
    cisza ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-15 07:20:52
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przyszła z wyciągiem).
    > Prowizja z tytuły nie dokonania wypłaty środków awizowanych: 0,2% kwoty
    > min. 50 zł.

    czy ktoś z szanownych grupowiczów posiadających e-getin dostał listownie
    powiadomienie o zmianie warunków od 1 września?
    wiem że posiadacze starych rachunków dostają powiadomienia ale nie
    dowiedziałem się w oddziale jak to jest w przypadku e-getin

    jeszcze w sierpniu wystukałem zapytanie przez gb24 z pytaniem dlaczego nie
    dostałem żadnego powiadomienia i cisza
    to samo zrobiłem w oddziale
    pracownica zapewniała, że da odpowiedz telefonicznie - narazie cisza
    L.W.

  • 9. Data: 2009-09-15 07:31:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h8nfd5$4ig$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > czy ktoś z szanownych grupowiczów posiadających e-getin dostał listownie
    > powiadomienie o zmianie warunków od 1 września?

    Z tego co widzę po swoim środowisko znajomych oraz po tym czy czytam na
    grupie nikt z e-getinowców żadnej, nowej TOiP w formie papierowej
    (listownie) nie otrzymał i jak wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują
    nie otrzyma.

    > wiem że posiadacze starych rachunków dostają powiadomienia ale nie
    > dowiedziałem się w oddziale jak to jest w przypadku e-getin

    Bo to lepsza kasta jest :)

    > jeszcze w sierpniu wystukałem zapytanie przez gb24 z pytaniem dlaczego nie
    > dostałem żadnego powiadomienia i cisza
    > to samo zrobiłem w oddziale
    > pracownica zapewniała, że da odpowiedz telefonicznie - narazie cisza

    Zmartwię Cię - nie doczekasz się e-maila ani telefonu, a jeżeli już to kilka
    miesięcy po tym jak zamkniesz rachunek.
    W Getinie inna forma komunikacji niż dialog twarz - twarz leży i kwiczy,
    chociaż i tutaj zdarzają się wpadki. Ot co - takie mają standardy, dodajmy
    złe standardy.