eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 11. Data: 2009-09-15 11:17:39
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>


    Użytkownik "Ya" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h8nqhp$a8t$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisał w wiadomości news:h8nq7l$8v9$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> "wiatrak" h8ndi9$d7l$...@n...news.atman.pl
    >>
    >>> Dlatego też ja w tym banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe.
    >>> Podstawowy ROR mam w zupełnie innym banku.
    >>
    >> W jakim?
    >
    > Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
    > Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo
    > Polbank za granicą jest Eurobankiem właśnie.

    A w takim, w którym nigdy nie wiesza się system. Operacje wewnętrzne w
    ramach konta, jak i wewnętrzne między kontami w banku są dokonywane
    natychmiast. Przelewy zewnętrzne są dokonywane w sposób przewidywalny,
    zgodny z eliksirami. Nie będe robił reklamy banku, bo mi za to nie płacą.
    Wiadomo jedynie, że to nie jest Eurobank, Polbank ani Getin. Ich obsługa
    internetowa jest po prostu ŚMIESZNA. Chyba zatrudniają tam dzieciaki z
    zerówki. W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem". Co bym
    tam nie wpisał, to w przekazanym przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały
    tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia. A przecież tytuł przelewu przy
    niektórych operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to porażka,
    jeżeli chodzi o "e-obsługę".

    wiatrak



  • 12. Data: 2009-09-15 11:18:09
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Ya" h8nqhp$a8t$...@i...gazeta.pl

    > Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
    > Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo Polbank za
    granicą jest Eurobankiem właśnie.

    Dla mnie Polbank ma atrybut readonly przez net. ;)
    I nie umiem zmienić tego atrybutu. ;)
    Ale ma debetówkę za free i dobry ,,marmur''. :)
    (glazurowo-terakotowy, ale dobry)

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 13. Data: 2009-09-15 11:27:50
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "wiatrak" h8nsu3$kbd$...@n...news.atman.pl

    > A w takim, w którym nigdy nie wiesza się system. Operacje wewnętrzne w ramach
    konta, jak i wewnętrzne między kontami w banku są
    > dokonywane natychmiast. Przelewy zewnętrzne są dokonywane w sposób przewidywalny,
    zgodny z eliksirami. Nie będe robił reklamy
    > banku, bo mi za to nie płacą.

    Chodzi zapewne o netową część Banku? ;) (zwaną mBankiem?)
    (Alior czyli Ank, Bre czyli Bank, Półbank...) ;)

    > Wiadomo jedynie, że to nie jest Eurobank, Polbank ani Getin. Ich obsługa
    internetowa jest po prostu ŚMIESZNA. Chyba zatrudniają
    > tam dzieciaki z zerówki. W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem".
    Co bym tam nie wpisał, to w przekazanym
    > przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia.
    A przecież tytuł przelewu przy niektórych
    > operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to porażka, jeżeli chodzi o
    "e-obsługę".

    Ja zwykle w tym miejscu piszę qq, bo jedno q zwykle nie starcza. :)

    -=-

    Jeśli to nie jest bank na m -- to jaki?

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 14. Data: 2009-09-15 11:44:01
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:08:28 +0200, Ya napisał(a):

    > Nawet nie chce im się zajrzeć, że przelew wciąż nie został wykonany i
    > wciąż widnieje jako "oczekujący" z zablokowaniem na rachunku tych
    > środków włącznie. Poza tym co to za sformułowanie "zaczytywanie"? Chyba
    > tylko wymyślone na potrzeby eurobankowe.

    Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować
    puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków,
    no ale różnie to bywa ;)



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 15. Data: 2009-09-15 12:04:11
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:h8num1$76v$4@inews.gazeta.pl...
    > Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować
    > puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków,
    > no ale różnie to bywa ;)

    No właśnie nie można ani anulować, ani zlecić na nowo, bo środki są
    zablokowane a przelew wciąż widnieje jako "oczekujący".
    W banku z uporem maniaka twierdzą, że przelewy wewnętrzne wykonywane są w
    czasie rzeczywistym, choć czasem może być problem z "zaczytaniem" w serwisie
    online. Tyle tylko, że serwis telefoniczny również ten stan potwierdza.


  • 16. Data: 2009-09-15 12:10:44
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Ya" h8nvs2$339$...@i...gazeta.pl

    > No właśnie nie można ani anulować, ani zlecić na nowo, bo środki są zablokowane a
    przelew wciąż widnieje jako "oczekujący".
    > W banku z uporem maniaka twierdzą, że przelewy wewnętrzne wykonywane są w czasie
    rzeczywistym, choć czasem może być problem z
    > "zaczytaniem" w serwisie online. Tyle tylko, że serwis telefoniczny również ten
    stan potwierdza.

    I mają rację. Ale czy Ty wiesz, co oznacza termin ,,czas rzeczywisty''? :)
    CR to nie czas zerowy, lecz mniejszy od zadanego. A jeśli zadanym czasem są dwa
    dni?... ;)

    -=-

    Polecam lekturę związaną z rzeczywistym ;) czasem rzeczywistym,
    nie z urojonym przez ,,informatyków'' . :) Na przykład polecam
    system QNX -- jest to system operacyjny czasu rzeczywistego.

    W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu lat. :)
    (i piszę to poważnie)

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 17. Data: 2009-09-15 12:17:49
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:h8ntnr$n8u$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > "wiatrak" h8nsu3$kbd$...@n...news.atman.pl
    >

    >>. W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem". Co bym tam
    >>nie wpisał, to w przekazanym przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały
    >>tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia. A przecież tytuł przelewu przy
    >> >>niektórych operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to
    >>porażka, jeżeli chodzi o "e-obsługę".
    >


    > Ja zwykle w tym miejscu piszę qq, bo jedno q zwykle nie starcza. :)
    >

    Czasami musze wpisac jakis cyfrowo-literowy kod płatności, który
    identyfikuje płatność i konkretną opłaconą usługę. Raz skorzystałem przy
    takiej płatności z Getina, i to co doszło do adresata przelewu miało się
    nijak do kodu płatności wpisanego przeze mnie. Wiesz ile później kłopotów?
    NIGDY WIĘCEJ!!!!

    wiatrak



  • 18. Data: 2009-09-15 12:25:09
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:h8o08u$4ts$1@inews.gazeta.pl...
    > Polecam lekturę związaną z rzeczywistym ;) czasem rzeczywistym,
    > nie z urojonym przez ,,informatyków'' . :) Na przykład polecam
    > system QNX -- jest to system operacyjny czasu rzeczywistego.
    >
    > W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu
    > lat. :)
    > (i piszę to poważnie)

    hehe, no, no... widzę, że "eurobankowy bełkot" Cię porwał :D


  • 19. Data: 2009-09-15 13:50:15
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Ya" h8o139$8a2$...@i...gazeta.pl

    >> W czasie rzeczywistym -- może to oznaczać na przykład przed upływem stu lat. :)
    >> (i piszę to poważnie)

    > hehe, no, no... widzę, że "eurobankowy bełkot" Cię porwał :D

    Bełkot powiadasz? :) Może najpierw zapoznaj się z tym czymś, co się
    zowie prawdą. :) Może poszukaj tej prawdy u ludzi, którzy mają jakieś
    pojęcie. BTW -- Eurobankierzy tego pojęcia nie maja w tej materii. :)

    Innym równy Tobie jest pewien fotograf, który uważa, iż ja bełkoczę, gdy
    piszę o tym, że Polska nie graniczy z Rosja na wschodzie, lecz na północy. :)

    Taka jest świadomość Polaków. :) Kawecki nazwał mnie trolem, bo nie miał
    pojęcia o dyskach, będąc ekspertem dyskowym, Ty nie masz pojęcia o tym,
    czym jest czas rzeczywisty, a ów fotograf nie ma pojęcia o geografii. :)

    Z takich ludzi (jak Ty i przytoczone tu dwie osoby) składają się pracownicy
    Eurobanku -- oni też nie mają o niczym pojęcia. :) Ale pracują -- a efekty
    widać gołym okiem. :)


    Polecam raz jeszcze QNX. :) http://www.qnx.com/ QNX Realtime operating system
    ,,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć proste polecenia
    wydawane Ci w Anglii?) http://pl.wikipedia.org/wiki/QNX system operacyjny
    czasu rzeczywistego -- to dla tych, którzy nie znają ,,prostego angielskiego''. :)

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 20. Data: 2009-09-15 13:54:25
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-15 11:50, Ya wrote:

    > Na moje slowa, że zależało mi, żeby ów przelew wyszedł dzisiaj pierwszą sesją o
    godz. 8, a teraz
    > liczę, że chociaż wyjdzie na zewnątrz drugą - o godz. 11, stwierdziła, że pracuje
    do 16 i być może
    > pod koniec jej pracy zadzwoni do mnie z radosną wiadomością o realizacji przelewu
    wewnętrznego, ale
    > nic nie obiecuje.

    Jak zlecasz przelew to pojawia się tabelka z informacją że środki muszą
    być na koncie dzień wcześniej, wtedy nie ma żadnych problemów,
    przynajmniej u mnie. Płaciłem ostatnio mandat i zlecenie poleciało z
    samego rana tak jak powinno, inne zlecenia, też bez problemów.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1