  • 1. Data: 2003-07-01 12:18:08
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    witam,

    może nie będzie o sprawach typowo bankowych, ale mniej więcej w tych
    klimatach. Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani z działu personalnego
    banku PKO BP SA. ( hehe ) zawiadamiajšc mnie, że bardzo mnie proszš ;-)
    o to żebym się zjawił u nich na rozmowie kwalifikacyjnej. I w tym
    miejscu mam prośbę do szanownych grupowiczów......czy moglibyście mi
    podpowiedzieć czego można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej w
    tym ( chociaż pewnie niekoniecznie ) banku, a może macie jakieś własne
    doświadczenia, którymi moglibyście się podzielić z kimś kto nie ma o tym
    zielonego pojęcia ( to moja pierwsza rozmowa tego typu ). Dodam, że
    rozmowa odbędzie się w centrali banku w Katowicach :-))).
    Szczerze dziekuje za wszystkie podpowiedzi :-))))).

    Tomek

  • 2. Data: 2003-07-01 12:22:58
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Tomasz Kalinowski napisał:

> [...]
    > rozmowa odbędzie się w centrali banku w Katowicach :-))).
    > Szczerze dziekuje za wszystkie podpowiedzi :-))))).

    A na kogo aplikowałeś? Bo o co innego będą pytać potencjalnego
    informatyka, specjalistę od ryzyka kredytowego i sprzątaczkę.

    Ł.

  • 3. Data: 2003-07-01 12:23:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Kalinowski wrote:

    Jak ktoś od nich czyta grupę, to podałeś tyle danych o sobie i o tej
    rozmowie, że wszystkie porady i tak bedą "spalone" :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-07-01 12:29:38
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    postanowiłem zaryzykować ;-)

    Wiadomość napisana przez: Glenn:

  • 5. Data: 2003-07-01 12:31:26
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Wiadomość napisana przez: Łukasz Stawicki:

    > A na kogo aplikowałeś? Bo o co innego będš pytać potencjalnego
    > informatyka, specjalistę od ryzyka kredytowego i sprzštaczkę.
    >
    > Ł.

    ja po prostu wysłałem im swoje CV poprzez strone internetowš i nie określałem
    potencjalnego stanowiska pracy, ale pani która dzwoniła powiedziała, że
    szukajš kogoś na stnowisko doradcy klienta

  • 6. Data: 2003-07-01 12:34:55
    Od: s...@o...pl

    ...Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani z działu personalnego banku PKO BP
    SA... Dodam, że rozmowa odbędzie się w centrali banku w Katowicach :-))).

    hę? to PKO BP ma centralę w Katowicach?

  • 7. Data: 2003-07-01 12:41:45
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

> [...]

    > potencjalnego stanowiska pracy, ale pani która dzwoniła powiedziała, że
    > szukajš kogoś na stnowisko doradcy klienta

    A jak Ty widzisz idealnego doradcę klienta? Co byś od takiego kogoś
    chciał? Określ cechy takiej osoby i się pod nią podpasuj ;)
    I pamiętaj: wszystkiego się możesz szybko douczyć.

    Łukasz

  • 8. Data: 2003-07-01 12:46:38
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

> [...]

    > chciał? Określ cechy takiej osoby i się pod niš podpasuj ;)
    > I pamiętaj: wszystkiego się możesz szybko douczyć.

    hmmm odpowiedź dajšca dużo do myślenia ;-), dzieki.

  • 9. Data: 2003-07-01 12:47:11
    Od: "rybcia_ok" <r...@i...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani z działu personalnego banku PKO BP
    > SA... Dodam, że rozmowa odbędzie się w centrali banku w Katowicach :-))).
    >
    > hę? to PKO BP ma centralę w Katowicach?

    Ma centrale w K-cach bo sama starałam sie o staż w PKO :))

    --
    avril

  • 10. Data: 2003-07-01 13:00:15
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Wiadomość napisana przez: rybcia_ok:

    > Ma centrale w K-cach bo sama starałam sie o staż w PKO :))
    >
    > --
    > avril

    centralę regionalnš