  • 1. Data: 2003-07-01 10:59:18
    Temat: Karta do konta w Euro (platnosc przez Internet)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam,
    Muszę zapłacić kartą w kraju strefy Euro. Ponieważ jest to ponad 1000 Euro
    chciałbym zminimalizowac koszty takiej operacji, czyli założyć konto
    walutowe na Euro z kartą do płacenia w Sieci. Jaki bank mi to umożliwi?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-07-01 11:18:45
    Temat: Re: Karta do konta w Euro (platnosc przez Internet)
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > walutowe na Euro z kartą do płacenia w Sieci. Jaki bank mi to umożliwi?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Nie ma.Ale będzie płaska. Popatrz kilka postów niżej: [ING BSK] karta w euro

    Stefan