  • 11. Data: 2003-07-01 13:06:58
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik rybcia_ok napisał:

    > Ma centrale w K-cach bo sama starałam sie o staż w PKO :))

    To sie w przypadku pko nazywa oddzial regionalny, czyli nikomu do
    niczego nie potrzebne pietro pomiedzy centrala i oddzialami. Swego czasu
    praca informatykow w oddzialach regionalnych polegala na kopiowaniu
    przyslanych z centrali dyskietek w odpowiedniej liczbie (po jednym
    komplecie kopii na kazdy podlegly oddzial) i rozeslaniu ich dalej. A
    poniewaz nowe wersje oprogramowania pojawialy sie co chwile (roilo sie w
    nich od bledow i czasem dobrze bylo poczekac i wysylac dalej co trzecia
    wersje, by zaoszczedzic sobie pracy), wiec informatycy mieli mnostwo pracy.

    Bartol

  • 12. Data: 2003-07-01 13:41:14
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > nich od bledow i czasem dobrze bylo poczekac i wysylac dalej co trzecia
    > wersje, by zaoszczedzic sobie pracy), wiec informatycy mieli mnostwo

    He he he dokładnie :-)

    a jak już zniżyli się i dzwonili do oddziału z poradą jak coś zrobić, to
    dzwonili do dyrektor oddziału a ja musiałem lecieć do telefonu dwa piętra
    niżej i rozmawiać z bucem z jej pokoju ....

    A potem przyszła ZORBA 3000 i okazało się że o Unixie to chyba nie słyszeli
    ... :-)

    AO

  • 13. Data: 2003-07-01 15:38:48
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    > nowe wersje oprogramowania pojawialy sie co chwile (roilo sie w
    > nich od bledow i czasem dobrze bylo poczekac i wysylac dalej co trzecia
    > wersje, by zaoszczedzic sobie pracy),

    qfa, mam takie same przewały z informatykami w oddziałach regionalnych
    mojego banku - jak znajdziemy jakiś błąd i roześlemy poprawioną wersję, to w
    niektóych miejscach w kraju błąd pojawia się jeszcze przez trzy tygodnie, bo
    jakiś "spryciarz" nie chce dupy ruszyć i zainstalować nowej wersji

    pozdr
    gro

  • 14. Data: 2003-07-02 06:34:40
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Tomasz pisze:

    > ja po prostu wysłałem im swoje CV poprzez strone internetowš i nie określałem
    > potencjalnego stanowiska pracy, ale pani która dzwoniła powiedziała, że
    > szukajš kogoś na stnowisko doradcy klienta
    Strasznie szerokie pojęcie - może oznaczać zarówno doradcę firmy o
    przychodach rzędu setek milionów złotych lub też doradcę emerytki
    pragnącej ulokować emeryturę na książeczce.
    Doradca w oddziale regionalnym w Katowicach? To mi wygląda na
    współpracę z bogatymi osobami fizycznymi, lub też ze średnimi i
    dużymi firmami. Z tym, że możesz być na rozmowie w oddziale
    regionalnym, który skieruje Cie do pracy w oddziale lub filii, co
    jest IMHO najbardziej prawdopodobne.

    ( . '">
    ) L_
    ( /[__
    <^ |mj

  • 15. Data: 2003-07-02 13:35:43
    Od: Lksft <n...@n...org.nspam>

    > A jak Ty widzisz idealnego doradc? klienta? Co by? od takiego kogo?
    > chcia?? Okre?l cechy takiej osoby i si? pod ni? podpasuj ;)

    _Idealny_ doradca klienta nie pasuje do wizerunku tego banku raczej...
    Chociaz dopasowywanie sie do ich standardow tez nie jest dobrym
    pomyslem - wtedy nikt cie nie zatrudni.

    --
    Fan Inteligo ;-)