  • 1. Data: 2004-04-19 12:57:33
    Temat: relizacja czeku z zagranicznego banku
    Od: "@(nospam)wp.pl" <""siedlek\"@(nospam)wp.pl">

    Mam czek imienny na wystawiony przez zagraniczny bank (Royal Bank of
    Canada).
    Czy ktos moze mi poradzic w jaki sposob moge ten czek zrealizowac?
    Do jakiego banku sie udac? Jakie sa procedury?

    Bede wdzieczny za pomoc,

    Siedlek

  • 2. Data: 2004-04-19 13:02:22
    Temat: Re: relizacja czeku z zagranicznego banku
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktos moze mi poradzic w jaki sposob moge ten czek zrealizowac?
    > Do jakiego banku sie udac? Jakie sa procedury?

    Nalezy go oddac do inkasa. Ja oddawalem w Pekao S.A., kosztuje to 10 zl,
    czeka sie dosc dlugo - u mnie ok 3 tygodni.

    MaciejK

  • 3. Data: 2004-04-19 13:38:55
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nalezy go oddac do inkasa. Ja oddawalem w Pekao S.A., kosztuje to 10 zl,
    > czeka sie dosc dlugo - u mnie ok 3 tygodni.

    zdaje się, że od jakiegoś czasu trzeba jeszcze mieć konto

  • 4. Data: 2004-04-19 17:32:55
    Od: "Misha" <m...@g...w.pl>

    > zdaje się, że od jakiegoś czasu trzeba jeszcze mieć konto

    tak dokładnie (choć w cenniku na ich stronie pisze co innego...), dlatego
    jeśli nie masz u nich konta to tego nie załatwisz (dla pewności sprawdzałem
    w 2 placówkach...)

    jesli nie mozesz zrealizowac czeku w swoim banku (oddać do inkasa) pozostaje
    chyba tylko PKO BP,
    inkaso kosztuje 10zł + opłaty pocztowe (ok 10zł) oraz xx$ na pokrycie
    kosztów transakcji (w moim przypadku 22$)

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-04-19 20:35:14
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > tak dokładnie (choć w cenniku na ich stronie pisze co innego...), dlatego
    > jeśli nie masz u nich konta to tego nie załatwisz (dla pewności
    sprawdzałem
    > w 2 placówkach...)

    Tego nie wiedziałem. Mam u nich konto (w tym i walutowe w walucie czeku),
    więc sprawa była prosta. Ale Pekao jak to Pekao musiało dołożyć do pieca.
    Dałem się przekonać na Eurokonto VIP no to dylam z czekiem do "Centrum
    Doradztwa" czy jak to się tam zowie. A tam - ZONK! - wielkie oczy 8-) i
    odesłano mnie na salę ogólną... A miało być bez kolejki... Po 45 minutach
    zaczął się miesięczny okres oczekiwania na inkaso. Gdyby nie to, że
    opiekunke mam bardzo miłą a opisywana sytuacja nie miała miejsca w oddziale
    macierzystym to bym już nie wytrzymał i pożegnał się z tym bankiem.

    MaciejK