  • 1. Data: 2004-04-19 09:26:07
    Temat: Xelion, czy warto?
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    Mam pytania nt. Xelion.
    1) czy założenie konta wiąże się z obowiązkiem skorzystania z innego
    produktu?
    2) czy porady doradców są płatne?
    3) jakie warunki finansowe musi spełniać klient?

    bo mnie interesuje tylko konto (4 zł i darmowe karty!!!)
    Dzięki
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-04-19 09:44:51
    Temat: Re: Xelion, czy warto?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Mam pytania nt. Xelion.
    > 1) czy założenie konta wiąże się z obowiązkiem skorzystania z innego
    > produktu?
    Nie.
    > 2) czy porady doradców są płatne?
    Nie, wiem o jakie porady ci chodzi. Ale chyba nie.

    > 3) jakie warunki finansowe musi spełniać klient?
    Musi go być stać wydać 4 zł na konto miesiecznie?

    > bo mnie interesuje tylko konto (4 zł i darmowe karty!!!)
    Mam je od jakiegoś czasu i jako interfejs do bankomatów PekaoSA jest
    całkiem fajne. Pyteanie tylko czy fortisowy ePakiet nie byłby lepszy.(za
    8 PLN mies masz dostęp do wszystkich bankomatów w PL.

    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 3. Data: 2004-04-19 13:48:03
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Mam je od jakiegoś czasu i jako interfejs do bankomatów PekaoSA jest
    > całkiem fajne.

    A można mieć jednocześnie dwa konta: jedno w Xelionie, a drugie w Pekao S.A.?

    m23m

  • 4. Data: 2004-04-19 13:54:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    m23m wrote:

    > A można mieć jednocześnie dwa konta: jedno w Xelionie, a drugie w Pekao S.A.?
    >
    > m23m

    Nie mam pojęcia.
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 5. Data: 2004-04-22 07:42:00
    Od: "AB" <t...@o...pl>

    S.A.?

    > Nie mam pojęcia.
    > KJ

    Można, tylko nie można posiadać kilku rachunków Xelion,

  • 6. Data: 2004-04-22 19:55:12
    Od: "Joaska" <j...@o...pl>

> [...]
    > 2) czy porady doradców są płatne?
    > 3) jakie warunki finansowe musi spełniać  klient?
    >
    > bo mnie interesuje tylko konto (4 zł i darmowe karty!!!)

    Zalozenie konta Xelion nie wiaze sie z obowiazkiem z korzystania z innego
    produktu, choc firma liczy na to, ze klient wczesnie czy pozniej moze zechce z
    nich skorzystac - chociazby z funduszy inwestycyjnych.
    Opieka doradcy i otrzymywane od nich porady ( choc tak naprawde przy samym
    podstawowym pakiecie konta Xelion nie ma co doradzac) sa GRATIS.
    Na dzien dzisiejszy nie ma obowiazku systematycznego zasilania konta, ani nie
    ma wyznaczonej minimalnej granicy tego zasilania. Osluga tego konta kosztuje 4
    zl.miesiecznie, mozna dokonywac z niego operacji poprzez internet. telefon i
    SMS - bez oplat. Wyplaty gotówkowe w bankomatach Pekao i Euronecie - bez oplat,
    transakcje bezgotowkowe - bez prowizji. Karta Maestro - darmowy dodatek do
    kazdego konta. Jesli jest Pan zainteresowany zalozeniem konta Xelion lub
    blizszymi informacjami o firmie - prosze sie ze mna skontaktowac na prywatny
    mail. Pozdrawiam - doradca firmy Xelion

  • 7. Data: 2004-04-23 19:11:41
    Temat: WARTO!!! Re: Xelion, czy warto?
    Od: "XELION - KONSULTANT" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2) czy porady doradców są płatne?
    > 3) jakie warunki finansowe musi spełniać  klient?
    >
    > bo mnie interesuje tylko konto (4 zł i darmowe karty!!!)

    WITAJ KRZYSZTOF - jestem konsultantem finansowym z Xelion.Doradcy Finansowi.
    oto odpowiedzi na Twoje pytania:
    1) nie - konto nie wymaga skorzystania z pozostalych produktow (choc
    skorzytanie z innych produktów wymaga założenia konta)
    2) porady doradców są całkowicie bezpłatne, podobnie jak obsługa przez
    konsultanta (którym jestem np. JA), co więcej konsultanci są do dyzpozycji
    praktycznie 24h/7dni w tygodniu. do moich obowiązków należy także wypełnianie
    wszelkich umów (np. o otwarcie konta), czy też zakup jednostek uczestnictwa w
    funduszu, czy kredytowych, czy ubezpieczeniowych.
    3) żadne warunki finansowe nie są określone. z naszych usług może skorzystać
    każdy - bliższe nakreślenie oferty Xelion'a ma miejsce na niezobowiązującej
    rozmowie, która może się odbyć zarówno w siedziebie naszej firmy (na
    Puławskiej), jak i w miejscu wskazanym przez klienta. generalnie Xelion
    kieruje oferte do ludzi, którzy nie mają czasu i chcą czegoś więcej - mam na
    myśli kompleksową obsługę i długotrwałą więź banku (Xeliona) z klientem.

    piszesz, że interesują Cię karty. owszem - są, co więcej - możesz złożyć
    wniosek o karte VISA (z programem lojalnościowym MILES & MORE) bądź MASTER-
    CARD (w programie z SHELL). jeśli chesz wiedzieć więcej - i to z pierwszej
    ręki - prosze o kontakt pod numerem telefonu: 505-44-00-2.
    pozdrawiam - Grzegorz Karp (konsultant finansowy- Xelion.Doradcy Finansowi).

  • 8. Data: 2004-04-23 20:02:54
    Temat: Re: WARTO!!! Re: Xelion, czy warto?
    Od: "XELION - KONSULTANT" <e...@p...onet.pl>

    jeszcz raz mój telefon: 505-44-00-22 - na dole zabrakło ostatniej cyfry.
    pozdrawiam!