  • Data: 2015-06-24 18:04:12
    Temat: reklamacje w bankach
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wrażenie, że coś się ostatnio zmienia na lepsze w procesach
    rozpatrywania reklamacji.

    Miałem ostatnio reklamację w Credit Agricole (w zasadzie brak winy po
    stronie banku, moja argumentacja taka, że do sądu z tym by się pójść nie
    dało) - rozpatrzona w odpowiednim tempie i pozytywnie.

    Miałem kilka reklamacji w Raiffeisen-Polbank, no jedna, akurat ta, w której
    wina banku była ewidentna myślałem, że już pójdzie do Pani Katarzyny za 50
    zł, ale jednak bank się ugiął i skończyło się to w ramach banku. Pozostałe
    rozstrzygnięte pozytywnie i szybko, przeciętny czas rozpatrywania to 3 dni,
    mimo że raczej nie były to banalne reklamacje.

    Ale dziś mBank przebił wszystkie banki, bo cały proces reklamacyjny trwał
    tylko 5 godzin, od momentu złożenia reklamacji drogą mailową. A doskonale
    pamiętam, że mBank był wręcz synonimem długotrwałych reklamacji.

    Musze sobie poszukać jakiegoś powodu żeby ING przetestować, bo tam w dawnych
    czasach był bardzo dobry poziom obsługi reklamacyjnej, może akurat oni
    zdołowali.