eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje w bankach › reklamacje w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacje w bankach
    Date: Wed, 24 Jun 2015 18:04:12 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 21
    Message-ID: <mmekds$kru$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1435161852 21374 87.239.219.196 (24 Jun 2015 16:04:12
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jun 2015 16:04:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:614015
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam wrażenie, że coś się ostatnio zmienia na lepsze w procesach
    rozpatrywania reklamacji.

    Miałem ostatnio reklamację w Credit Agricole (w zasadzie brak winy po
    stronie banku, moja argumentacja taka, że do sądu z tym by się pójść nie
    dało) - rozpatrzona w odpowiednim tempie i pozytywnie.

    Miałem kilka reklamacji w Raiffeisen-Polbank, no jedna, akurat ta, w której
    wina banku była ewidentna myślałem, że już pójdzie do Pani Katarzyny za 50
    zł, ale jednak bank się ugiął i skończyło się to w ramach banku. Pozostałe
    rozstrzygnięte pozytywnie i szybko, przeciętny czas rozpatrywania to 3 dni,
    mimo że raczej nie były to banalne reklamacje.

    Ale dziś mBank przebił wszystkie banki, bo cały proces reklamacyjny trwał
    tylko 5 godzin, od momentu złożenia reklamacji drogą mailową. A doskonale
    pamiętam, że mBank był wręcz synonimem długotrwałych reklamacji.

    Musze sobie poszukać jakiegoś powodu żeby ING przetestować, bo tam w dawnych
    czasach był bardzo dobry poziom obsługi reklamacyjnej, może akurat oni
    zdołowali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1