  • 1. Data: 2012-08-08 19:51:43
    Temat: rejestracja w Alior Kantor
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

    Nijak nie moge sie zarejestrowac w Alior Kantor.
    Sprawa niby banalnie prosta, proste formularze, za kazdym razem jednak po
    potwierdzeniu zapoznania sie z regulaminami otrzymuje komunikat "Rejestracja
    do Kantoru Walutowego została przerwana. Wroc do strony glownej i sprobuj
    zarejestrowac sie ponownie."
    Infolinia twierdzi, ze system dziala prawidlowo.
    Mieliscie podobny problem ?

    darek

  • 2. Data: 2012-08-08 20:31:22
    Temat: Re: rejestracja w Alior Kantor
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "gazeta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > glownej i sprobuj zarejestrowac sie ponownie."
    > Infolinia twierdzi, ze system dziala prawidlowo.

    nie, ale mialem problem z przegladarki FF zalozyc konto, na chrome mi sie
    udalo.

  • 3. Data: 2012-08-09 08:33:01
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    gazeta <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zarejestrowac sie ponownie."
    > Infolinia twierdzi, ze system dziala prawidlowo.

    Mam identyczny problem. Infolinia nie bardzo wie co z tym zrobić.
    Próbowałem z różnymi przeglądarkami.
    Może problemem jest to, że kiedyś byłem klientem Aliora i powinienem podać
    identyfikator. Nie pamiętam, czy wypowiedziałem umowę ramową, czy
    obowiązuje... Spróbuję iść tym tropem.

  • 4. Data: 2012-08-09 08:39:04
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Miałem to samo. Problem dotyczy osób, które miały kiedyś konto w Aliorze. U mnie
    pomogła aktualizacja danych osobowych w Oddziale oraz odblokowanie dostępu
    internetowego.
    Po tym wszystkim zalogowałem się już bez problemu, wybierając opcję "obecny
    klient".

  • 5. Data: 2012-08-09 10:26:47
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    jk <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > internetowego.
    > Po tym wszystkim zalogowałem się już bez problemu, wybierając opcję "obecny

    Rzeczywiście po tym zabiegu działa

  • 6. Data: 2012-08-09 20:44:56
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

> [...]

    >internetowego.
    >Po tym wszystkim zalogowałem się już bez problemu, wybierając opcję "obecny

    Faktycznie aplikowalem jakis czas temu o konto walutowe w Aliorze ale sie
    rozmyslilem i umowy nie podpisalem.
    Musialo to jednak wystarczyc, ID pewnie przydzielono, a to wystarczylo do
    zablokowania rejestracji.
    Ok, dzieki wiem o co sie klocic :-). dzieki za pomoc.

    darek