  • 1. Data: 2012-08-08 23:23:10
    Temat: [Alior] Lokata 6,5% na 5 m-cy
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Ślepię i nie mogę dostrzec, czy w przypadku zerwania przed terminem
    wypłacają 100% naliczonych odsetek?
    W poprzedniej promo na 6,2% można było zerwać bez utraty odsetek.

  • 2. Data: 2012-08-08 23:24:34
    Temat: Re: [Alior] Lokata 6,5% na 5 m-cy
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > W poprzedniej promo na 6,2% można było zerwać bez utraty odsetek.

    To se ne wrati.

  • 3. Data: 2012-08-15 20:14:24
    Od: bankówka <g...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 23:23:10 UTC+2 użytkownik darkblue napisał:
    > Ślepię i nie mogę dostrzec, czy w przypadku zerwania przed terminem
    >
    > wypłacają 100% naliczonych odsetek?
    >
    > W poprzedniej promo na 6,2% można było zerwać bez utraty odsetek.

    Zobacz na wybierarka.pl, może znajdziesz coś w zamian.
    Widziałam tam moożliwść wyszukiwania po tej cesze (lokaty bez utraty odsetek po
    wcześniejszym zerwaniu).

    bank'wka :)