  • 21. Data: 2005-01-17 09:13:11
    Temat: Re: recykling bankomatow
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 08:56:49 +0100, Grzexs napisał(a):

    > PKOBP nie, przynajmniej nie spotkałem się od siedmiu lat.

    Większość PKOBP których używałem nie tylko posiadała odpowiednio niskie
    banknoty, ale nawet przy wypłacie np. 500zł ostatnie 100 wypłacała
    50+20+20+10 :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2005-01-17 09:33:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Większość PKOBP których używałem nie tylko posiadała odpowiednio niskie
    > banknoty, ale nawet przy wypłacie np. 500zł ostatnie 100 wypłacała
    > 50+20+20+10 :)

    Czyli to zalezy od regionu.
    U mnie wyplaca 4x100+2x50 w takiej sytuacji.
    A 10ek nie ma juz od paru lat.

    --
    Pozdrowienia
    ---