  • 1. Data: 2005-01-12 22:11:01
    Temat: PKO inteligo-potwierdzenie transakcji-wysyłka faksem
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witam:)

    dziś zobaczyłem nową opcję w PKOInteligo,ciekawe od kiedy jest w serwisie?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-12 22:17:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Dominiak napisał(a):
    > Witam:)
    >
    > dziś zobaczyłem nową opcję w PKOInteligo,ciekawe od kiedy jest w serwisie?

    A nie czasem od samego początku ??? :-o

  • 3. Data: 2005-01-12 22:28:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cs4b8d$65n$...@n...elsat.net.pl,
    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>:

    > A nie czasem od samego początku ??? :-o

    Nie, ale juz dosc dlugo jest.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2005-01-12 22:47:34
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 23:28:54 +0100,
    osoba podpisana: RobertSA <u...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Nie, ale juz dosc dlugo jest.

    Obstawiam, że w PKO-Inteligo jest od początku :-P
    W inteligo faktycznie nie było od początku :-)

    KJ
    PS. MSPANC

    GNU is Not Unix

  • 5. Data: 2005-01-12 23:25:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Obstawiam, że w PKO-Inteligo jest od początku :-P

    No właśnie też mi się tak wydaje...

  • 6. Data: 2005-01-13 09:25:35
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > No właśnie też mi się tak wydaje...

    oj chyba nie, za to fajny nr sie prezentuje 081-535-66-205 czyli o 1 cyfre
    za dlugi ;)

    Jean

  • 7. Data: 2005-01-13 10:41:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cs4f96$687$...@n...elsat.net.pl,
    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>:

    > No właśnie też mi się tak wydaje...

    Mam inne wspomnienie (ze wprowadzili jednak nieco pozniej po zmianie
    wlasciciela), ale nie bede sie spieral :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2005-01-13 10:47:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-13 11:41 RobertSA said the following:
    > cs4f96$687$...@n...elsat.net.pl,

    > Mam inne wspomnienie (ze wprowadzili jednak nieco pozniej po zmianie
    > wlasciciela), ale nie bede sie spieral :)

    W Inteligo czy w PKO-Inteligo ? I kiedy _PKO-Inteligo- miało innego
    właściciela.
    Prościej już nie potrafię.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-01-13 10:50:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> writes:

    > Mam inne wspomnienie (ze wprowadzili jednak nieco pozniej po zmianie
    > wlasciciela), ale nie bede sie spieral :)

    Mowisz o Inteligo, a nie o PKOInteligo... 8-)

    MJ

  • 10. Data: 2005-01-13 11:50:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertSA napisał(a):

    > Mam inne wspomnienie (ze wprowadzili jednak nieco pozniej po zmianie
    > wlasciciela), ale nie bede sie spieral :)

    Robeeert, pobuuuuudka. :-)

    PKO-inteligo nie działało za Niemca. :-)