  • 1. Data: 2005-01-13 08:28:48
    Temat: polecenie pobrania w Lukas Banku - czy Bank ma prawo odmowic jego wycofania
    Od: "arek" <akowalczuk@SPAMU_NIET.neostrada.pl>

    Witam,
    Kilka lat temu kupujac telefon z abonamentem zgodzilem sie na automatyczne
    obciazanie rachunku mojej karty kredytowej - czyli tzw. polecenie
    pobrania/zaplaty. Wszystko dzialalo bez zarzutu do momentu rozwiazania umowy
    z operatorem telekomunikacyjnym - poprosilem Lukas Bank o likwidacje
    polecenia pobrania. I... calkowite zdziwienie. Lukas Bank odmowil likwidacji
    polecenia pobrania twierdzac, ze mozliwosc likwidacji pobrania pieneidzy z
    mojego konta ma ...jedynie operator.

    Tak wiec zostawilem furtke do wlasnego konta i moge liczyc jedynie na
    uczciwosc operatora, albo likwidacje karty.
    Moim zdaniem jest to wielki bezsens. Pytanie, czy bank ma prawo odmowic
    wlascicielowi konta likwidacji polecenia zaplaty.

    pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2005-01-13 09:02:03
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "arek" <akowalczuk@SPAMU_NIET.neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem jest to wielki bezsens. Pytanie, czy bank ma prawo odmowic
    > wlascicielowi konta likwidacji polecenia zaplaty.

    wielki bezsens - to obsluga lukasa, ale oni bryluja w lenistwie, glupocie i
    nieznajomosci wlasnych regulaminow.
    niestety z nimi chyba nie mozna inaczej jak przez sad - ja po prostu
    wynioslem sie z tego banku przy pierwszym zgrzycie kiedy odmowiono mi
    pisemnego potwierdzenia mimo jej wymagalnosci przez ich wlasny regulamin, a
    2x skarga zlozona do wroclawia nie wniosla nic - olewanie i zero odpowiedzi.

  • 3. Data: 2005-01-13 09:38:26
    Od: "Piotrek Bielawa" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    > Kilka lat temu kupujac telefon z abonamentem zgodzilem sie na automatyczne
    > obciazanie rachunku mojej karty kredytowej - czyli tzw. polecenie
    > pobrania/zaplaty. Wszystko dzialalo bez zarzutu do momentu rozwiazania umowy

    To jest "Upoważnienie do obciążenia karty płatniczej " a nie "polecenie
    pobrania /zapłaty". Dla banku to jest zwykła transakcja kartą - tylko w razie
    Twojej reklamacji operator przekazałby bankowi kopię upoważnienia wraz z (być
    może) kopią faktury którą masz do zapłaty.

    > Moim zdaniem jest to wielki bezsens. Pytanie, czy bank ma prawo odmowic
    > wlascicielowi konta likwidacji polecenia zaplaty.

    Bank nie ma prawa odmówić właścicielowi konta likwidacji polecenia zapłaty.
    Tylko że to o czym piszesz nie jest poleceniem zapłaty.

    Piotrek

  • 4. Data: 2005-01-13 11:38:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    arek wrote:
> [...]
    > Moim zdaniem jest to wielki bezsens. Pytanie, czy bank ma prawo odmowic
    > wlascicielowi konta likwidacji polecenia zaplaty.

    Wyślij im to poleconym i zachowaj kopie dla siebie.

  • 5. Data: 2005-01-13 14:53:53
    Od: "arek" <akowalczuk@SPAMU_NIET.neostrada.pl>

    "Piotrek Bielawa" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > To jest "Upoważnienie do obciążenia karty płatniczej " a nie "polecenie
    > pobrania /zapłaty".

    dzieki. jak moge to wycofac?

    pozdrawiam,
    Arek

  • 6. Data: 2005-01-13 17:13:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    arek wrote:

    > dzieki. jak moge to wycofac?

    jezeli u operatora w BOK-u zlozysz pisemko z odwolaniem tego upowaznienia (z
    potwierdzeniem odbioru na kopii) to nie powinno byc problemu
    A jak ci obciązą kartę będzie to bezprawne i visa uzna ci reklamacje
    Pozostaje również zastrzeżenie karty i wyrobienie nowej, ale nie wiem ile Lukas
    chce za taka operacje
    *** blad ***