  • 21. Data: 2002-12-31 08:15:57
    Temat: Re: realacja-kredyt hipoteczny
    Od: t...@p...onet.pl

    > a na stronie Kredyt Banku podają inne stawki możesz sobie sprawdzić kredyt
    > mieszkaniowy EKSTRALOKUM na stronie
    > www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produkty_uslu
    gi/kredyty_pozyczki/kred
    > yt_ekstralokum/oprocentowanie_EKSTRALOKUM
    >
    > CHF od 6,03%, PLN od 7,65%
    >
    > chyba że te podawane są dla zwykłych śmiertelników, a Ty masz "chody"
    >
    > Yerry

    Nigdy nie mówiłem, że aktualne oprocentowanie kredytu w KB jest poniżej 7,65%.
    Nigdy też nie mówiłem, ze opłaca się brać kredyt w CHF w KB. Mówiłem zaś i
    mówie, że AKTUALNIE najlepsze warunki dla kredytu mieszkaniowego w PLN są w
    Kredyt Banku. Oprocentowanie 7,65% lub 8,15% (wkład własny powyżej 40% lub
    powyżej 20% odpowiednio), prowizja 0,9%. Nie życzę sobie abyś fałszował moje
    wypowiedzi. Tensor1.