eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › re: katastralna rewolucja w podatkach [Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?]
    Date: Fri, 22 Mar 2013 12:47:44 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: re: katastralna rewolucja w podatkach [Re: Metoda polska vs cypryjska Re:
    Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?]
    <m...@i...localdomain> <kibeu5$o88$1@dont-email.me>
    <kibkg4$bpp$1@dont-email.me> <5149684c$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <5149784e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kibu0l$kem$1@dont-email.me> <kibv05$pee$1@dont-email.me>
    <kibvg5$klp$1@news.task.gda.pl> <kic6o2$163$1@dont-email.me>
    <5149a07f$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <kic8bm$8gf$2@news.task.gda.pl>
    <5149b78d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kigsov$6gv$1@dont-email.me>
    <514c15f8$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@a...kjonca> <kih7qq$iem$1@dont-email.me>
    <514c2636$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kihb4d$2hl$1@dont-email.me> <514c32f6$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kihddk$c7e$1@dont-email.me>

    On 22.03.2013 11:58, TrzyLinie wrote:

    > Oszczędzanie. Dzieci. Inwestycja. Dlaczego mam myśleć za innych?
    > Niech każdy pomyśli o sobie.

    Wszystko to nie zapobiegnie temu, że w momencie kiedy człowieka odejdą
    siły mentalne, odejdą też i pieniądze. Zostaną te które będą właśnie z
    oszczędzania, dzieci, inwestycji. I ich będzie mimo wszystko mało,
    ciężko będzie wykroić na Specjalistę Od Pilnowania Terminów Przepadku
    Mienia.

    A dodajmy że tenże SOPTPM musi być osobą zaufaną. Bo to nie chodzi o
    fachowca który lepiej lub gorzej przymocuje dachówkę. To chodzi o
    kolesia który jak spieprzy - to możesz stracić dom. A tak się jakoś
    składa że fachowcy na których barkach spoczywa duża odpowiedzialność
    (prawnicy, lekarze...) są zazwyczaj pieruńsko drodzy.

    [..]

    > Który dalej jest prostszy niż wszystkie aktualne podatki razem. Kupowanie
    > "za 150%" będzie wyjątkiem, a nie regułą.

    Dodajmy, będzie wyjątkiem dlatego że wg. twojej teorii ludzie nie są z
    natury źli i nikt nie będzie chciał nikogo wyrzucać :).

    > Okres rozliczeniowy, właściciel może reagować, nie musi.

    Ok. Czyli jak ten okres rozliczeniowy działa? W sensie - wyceniam swój
    dom na 100zł. Przychodzi ktoś i mówi, daję 150zł, biorę dom. Na to ja
    mam rok na to żeby stwierdzić "łojej, pomyliłem się, miałem na myśli 100
    tys"?

    Jeżeli tak, to ja taką propozycję czyniłem bodajże w dyskusji z
    Liwiuszem, grubo ponad pół roku temu i Liwiusz (jeżeli to był Liwiusz)
    orzekł że to by czyniło cały pomysł bezsensownym, bo w ten sposób to
    każdy by wyceniał na niskie kwoty do czasu aż się ktoś zgłosi po wykup.

    p. m.