  • 1. Data: 2009-11-21 18:37:15
    Temat: raz jeszcze o kosztach przelewu walutowego OUR
    Od: z...@o...pl

    kiedyś dyskutowaliśmy o tym i okazało sie że za "tanią"
    ofertę przy dużych kwotach uchodzi 70zł w Aliorze.

    Jaki cudem zatem MoneyBookers (czy jak to sie tam pisze)
    reklamuje sie ceną 2,5 funta, a inni 5 funtów niezależnie
    od kwoty? 5 Funtów to jest ok. 23-24zł a nie 70zł...

  • 2. Data: 2009-11-21 19:14:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > reklamuje sie ceną 2,5 funta, a inni 5 funtów niezależnie
    > od kwoty? 5 Funtów to jest ok. 23-24zł a nie 70zł...

    Nie znam sie na ich ofercie, ale pewnie wszystko rozbija sie o to, ze
    wplacajac w inny kraju na zachodzie np. jakas walute otrzymujesz PLN w
    Polsce. Niech wypowiedza sie ci co to uzywaja, ale wydaje mi sie , ze male
    oplaty sa wlasnie, jak nastepuje wymiana waluty po 'dobrym' kursie dla danej
    instytucji. Podobnie w Aliorze mozesz, majac karte z banku zachodniego
    bezkosztowo wplacic walute, ale na rach. w PLN-bank zarabia przeliczajac
    sobie po swojej tabeli, ktora ma duzy spread.