  • 1. Data: 2009-11-21 18:26:18
    Temat: raz jeszcze o podawaniu przez bank adresu imion i nazwisk współwłascicieli rachunku nadawcy przelewu
    Od: z...@o...pl

    w jednym z wątków ktoś pytał o to, które banki podają adres inny
    niż zameldowania (np. zamieszkiwania albo korespondencyjny)

    w innym, ja pytałem o podawanie danych obojga współwłaścicieli

    czy istnieje w PL bank, w którym można zlecić przelew, w którego
    danych będzie napisane, że nadawcą są "Jan Kowalski i Jan Nowak,
    zam. nad rzeczką, opodal krzaczka, tam gdzie kaczka dziwaczka"?

    Innymi słowami, czy jest możliwe samodzielne, niekontrolowane
    przez człowieka (nie oddział, nie infolinia) zdefiniowanie sobie
    np. w serwisie www i zatwierdzenie np. hasłem sms, zdrapką lub
    tokenem "jakiegoś" adresu?

  • 2. Data: 2009-11-21 18:56:37
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Witam,

    ING pozwala zmienic adres korespondencyjny online. Zatwierdzanie
    smskodem. Pozwalaja nawet na adres zagraniczny i wysylaja tam karty.
    Nie wiem jak ma sie to do pytania o adres podawany w przelewach,
    przypuszczam ze jest tam adres zameldowania.
    Marcin

  • 3. Data: 2009-11-22 22:48:16
    Od: z...@o...pl

    > ING pozwala zmienic adres korespondencyjny online.

    a jaki bank zmienia adres "przelewowy" online?