  • 1. Data: 2009-11-21 16:18:09
    Temat: Nowa karta GE
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=4563&_Nowa_karta_
    kredytowa_MasterCard%C2%AE_Gold_GE_Money_Banku

    Wygląda nawet lepiej niż dobrze.

    - W ramach oferty promocyjnej karta kredytowa MasterCard Gold GE Money
    Banku wydawana jest za darmo. Posiadacz karty zostaje ponadto całkowicie
    zwolniony z opłat rocznych, a także z opłat za wznowienie karty. Oferta
    promocyjna dotyczy wszystkich, którzy podpiszą umowę do końca 2009 roku.,

    - Program Bonus jest skierowany do osób, które często robią zakupy.
    Płacąc kartą Gold, klient zawsze otrzyma zwrot wartości zakupów w
    wysokości 1% na rachunek swojej karty. W wybranych sklepach zwrot
    wartości zakupów wynosi nawet 5% zgodnie z przesyłanym do klienta co
    roku ,,Kalendarzem Promocji". Posiadacz karty może korzystać ze zniżek i
    promocji organizowanych przez sklepy, a płacąc kartą Gold dodatkowo
    uzyskuje obniżkę ceny zakupów. Ponadto klient otrzymuje bezpłatnie
    ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia towaru zakupionego kartą

    lub

    Z kolei program Komfort gwarantuje klientowi korzystne oprocentowanie*
    transakcji bezgotówkowych, wynoszące 14% (po upływie 54-dniowego okresu
    bezodsetkowego). Dodatkowo raz w miesiącu można bez opłaty wypłacić
    gotówkę z bankomatu

    oraz

    We wszystkich programach GE Money Bank oferuje rozłożenie większych
    wydatków na 6, 9, 12, 18 lub 24 raty, których oprocentowanie* wynosi
    13,99% w skali roku.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-11-21 16:45:28
    Temat: Re: Nowa karta GE
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Mithos pisze:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=4563&_Nowa_karta_
    kredytowa_MasterCard%C2%AE_Gold_GE_Money_Banku

    > Wygląda nawet lepiej niż dobrze.

    Znowu wycofali z www swoje TOiP......

    W komentarzu ww linku ktos pisze, ze ubezpieczenia sa obowiazkowe.

  • 3. Data: 2009-11-21 16:48:45
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:
    kredytowa_MasterCard%C2%AE_Gold_GE_Money_Banku

    > Znowu wycofali z www swoje TOiP......

    Przepraszam Znalazlem

    http://www.gemoneybank.pl/pl/images/970488_124591833
    3_TOiP.pdf

  • 4. Data: 2009-11-21 20:07:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:he93s8$tnr$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > We wszystkich programach GE Money Bank oferuje rozłożenie większych
    > wydatków na 6, 9, 12, 18 lub 24 raty, których oprocentowanie* wynosi

    Ciekawe czy jakies dodatkowe ubezpieczenia sa obowiazkowe?
    Czy przelew z karty (bez oplat przez net) jest operacja bezgotowkowa czy
    gotowkowa i nie podlega grace period?

  • 5. Data: 2009-11-21 21:01:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Czy przelew z karty (bez oplat przez net) jest operacja bezgotowkowa czy
    > gotowkowa i nie podlega grace period?- Ukryj cytowany tekst -

    Z TOIP wyraźnie wynika, że to operacja gotówkowa.

  • 6. Data: 2009-11-21 21:50:40
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Jak wygląda obsługa klientów z dochodami z DG? Procedury są znośne?
    Czy można do nich "przenosić" kartę?
    Arek

  • 7. Data: 2009-11-25 21:28:05
    Od: PS <b...@b...pl>

    jak zobaczylem ich wzor zaswiadczenia o dochodach to sie przerazilem!

    takich klauzul nie widzialem w zadnym innym banku! obowiazek
    poinformowania banku o odejsciu z pracy w ciagu 7 dni, zgoda na
    potracanie dlugow z pensji itd.

  • 8. Data: 2009-11-25 21:52:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    PS pisze:
> [...]
    >
    > takich klauzul nie widzialem w zadnym innym banku! obowiazek
    > poinformowania banku o odejsciu z pracy w ciagu 7 dni, zgoda na
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A to w ogóle może być skuteczne?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-11-26 08:20:41
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 25 Lis, 22:28, PS wrote:
> [...]
    >
    > takich klauzul nie widzialem w zadnym innym banku! obowiazek
    > poinformowania banku o odejsciu z pracy w ciagu 7 dni, zgoda na

    Dzwoniłem tam - części o "potrącaniu długów z pensji" nie trzeba
    podpisywać, jeśli ubiegamy sięo KK.
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2009-11-26 15:05:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hek8v4$5o7$...@i...gazeta.pl...

    > ^^^^^^^^
    >
    > A to w ogóle może być skuteczne?

    Trudno powiedzieć, ale przecież zawsze można taką zgodę odwołać, więc kto by
    się tym przejmował. Nawet jak sobie napiszą "nieodwołalna zgoda".