  • 1. Data: 2002-12-27 20:20:46
    Temat: rachunek na firme
    Od: "Robert" <p...@i...net.pl>

    w ktorym banku najkorzystniej zalozyc konto oczywiscie chodzi o koszta ,
    zeby byly jak najmniejsze bo i firma jest malutka jednoosobowa . beda
    dokonywane tylko niezbedne przelewy i zeby byly potwierdzone bez dodatkowych
    oplat bo w mBanku za przeslanie potwierdzenia wplaty sie placi

    --
    z gory dzekuje i pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-12-27 21:19:46
    Temat: Re: rachunek na firme
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Robert" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dodatkowych
    > oplat bo w mBanku za przeslanie potwierdzenia wplaty sie placi

    ja mam akurat w mbanku, bo IMo to najtanszy tak nowoczesny r-k. i z mbanku
    mozesz sobie sam drukowac potwierdzenia przelewow z adnotacja, ze
    wygenerowane elektronicznie i nie wymagaja stempli.

  • 3. Data: 2003-03-19 12:46:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 27 Dec 2002 21:20:46 +0100, "Robert" <p...@i...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >dokonywane tylko niezbedne przelewy i zeby byly potwierdzone bez dodatkowych
    >oplat bo w mBanku za przeslanie potwierdzenia wplaty sie placi

    może Telepekao24? W 10zł/miesiąc masz szansę się zmieścić.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2003-03-19 19:02:40
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Nie wiem jak obecnie, ale dawniej aby otworzyć firmowe w Telepekao trzeba
    było mieć firmowe w marmurku, a to już dużo drożej
    T.

  • 5. Data: 2003-03-20 08:00:57
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 Mar 2003 20:02:40 +0100, "Tomasz Nowicki"
    <t...@p...pl> wrote:

    >Nie wiem jak obecnie, ale dawniej aby otworzyć firmowe w Telepekao trzeba
    >było mieć firmowe w marmurku, a to już dużo drożej

    nieee, moje firmowe w Telepekao to podstawowy (i jedyny rachunek).
    Fakt - trzeba mieć "marmurek" dla operacji gotówkowych, ale przy
    jednoosobowej dg to nie jest problem.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2003-03-20 21:55:40
    Od: "Micho" <t...@t...pl>

    Ja mam w mBanku i jestem zadowolony. Przelewy 1 pln, do ZUS i US za darmo.
    Prowadzenie konta 0 pln.

    MICHÓ