  • 1. Data: 2002-12-28 07:30:50
    Temat: uplywa termin wymiany walut z krajów strefy Euro?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Ktoś mi powiedział, że z końcem br. upływa w Polsce termin wymiany byłych
    walut z krajów strefy Euro. Np. liry włoskie można ponoć wymienić najpóźniej
    w najbliższy wtorek. Czy to prawda?
    Jeśli tak, to gdzie można je jeszcze wymieniać?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-28 08:19:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś mi powiedział, że z końcem br. upływa w Polsce termin wymiany byłych
    > walut z krajów strefy Euro. Np. liry włoskie można ponoć wymienić
    najpóźniej
    > w najbliższy wtorek. Czy to prawda?

    No, takie rzeczy to chyba dosc latwo znalezc... Widziales cos takiego?
    http://www.nbp.pl/baner_2.gif
    a tu wersja tekstowa ;)
    http://www.nbp.pl/aktualnosci/wiadomosci/koniec_wymi
    any.html

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-28 08:58:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aujmra$djb$1@news.tpi.pl, MK wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No, takie rzeczy to chyba dosc latwo znalezc... Widziales cos takiego?
> [...]

    Jak sie wie, gdzie szukać, to już łatwo :)
    Nie widziałem, bo nie interesowało mnie to osobiście, ale musiałem pilnie
    komuś doradzić.

    Dzięki za link!

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-28 12:28:22
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    > Jak sie wie, gdzie szukać, to już łatwo :)
    > Nie widziałem, bo nie interesowało mnie to osobiście, ale musiałem pilnie
    > komuś doradzić.
    >
    > Dzięki za link!

    a czy za ta wymiena bank pobiera jakas prowizje? Mam 10 guldenow i nie wiem
    czy jest sens wymieniac czy zostawic....

    pozdrawiam

    Marek Szyszko

  • 5. Data: 2002-12-29 05:28:14
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Szyszko" napisał w wiadomości ...

    > a czy za ta wymiena bank pobiera jakas prowizje? Mam 10 guldenow i nie wiem
    > czy jest sens wymieniac czy zostawic....

    Jeśli, w podanym linku, NBP z dumą podaje, że pieniądze ze zbiórki
    na rzecz WOŚP wymienił bez prowizji, to chyba znaczy, iż normalnie
    prowizję pobiera. A cóż dopiero banki komercyjne!!