  • 1. Data: 2004-08-11 08:20:46
    Temat: rachunek dla wspolnoty w Banku Pocztowym
    Od: maciej <k...@c...to.waw.pl>

    witam

    czy ktos sie orientuje czy to dobra opcja?
    Wlasnie wczoraj byla zebranie naszej wpolnoty - wychodzimy z
    aministracji i bierzemy zarzadce, ktory chwali wlasnie bank pocztowy -
    podobno prowadznie konta 10 pln i dobre oprocentowanie no i placenia
    rachunkow w poczcie bez prowizji.
    A tak przy okazji czy jest gdzeis jakies forum wspolnot mieszkaniowych -
    mam cala mase pytan

    maciek

  • 2. Data: 2004-08-12 14:10:48
    Temat: Re: rachunek dla wspolnoty w Banku Pocztowym
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > rachunkow w poczcie bez prowizji.
    > A tak przy okazji czy jest gdzeis jakies forum wspolnot

    Google Twoim przyjacielem.

    Kiedyś też interesowałem sie tym tematem, to było w czasach, gdy wm
    dopiero powstawały. Wtedy był strona czasopisma "Wspólnota" czy jakoś
    tak, i tam było bardzo dużo różnych informacji. Teraz coś też tam
    jest, ale to nie już nie to. Prawdopodobnie te wszystkie początkowe
    wątpliwości zostały przećwiczone i nikt do nich nie wraca.

    Też chcieliśmy założyć konto w BP, ale wtedy było to możliwe tylko w
    oddziale 50 km od nas i warunki były takie sobie (nie na tyle
    atrakcyjne, bym to szczególnie zapamiętał. Może coś się zmieniło...

    Grzexs