  • 1. Data: 2010-02-18 21:50:06
    Temat: kk polbank [chwalę]
    Od: Ra <a...@a...com>

    muszę pochwalić tą kartę, bardzo dobre przeliczniki dla walut, przy
    dużych kwotach zakupów różnica u znajomych wyszła > 2tys

    wybieranie kasy debetówką mbanku w $ to kurs bodajże 3.45 ale dla visy
    electron bankomat pobierał jeszcze extra prowizję

    co do pakietu ubezpieczeń to z winy generali nie skorzysłem z wizyty u
    lekarza, ale na plus polbank próbował później skontaktować się ze mną

    miałem jeszcze opóźnienie bagażu o 20h i opóźnienie przylotu o 8h ale
    tego ubezpieczenie chyba nie obejmuje