  • 1. Data: 2006-10-07 11:47:16
    Temat: Likwidacja polisy na życie a podatek belki?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Po podliczeniu po paru dobrych latach tego co wpłaciłem na polisę
    w Hestii i tego ile moje "jednostki uczestnictwa" są warte, postanowiłem
    tę polisę zlikwidować. Wkurzyłem się zwłaszcza dlatego, że nie jest to
    typowe ubezpieczenie z FI na X lat tylko ubezpieczenie które teoretycznie
    mogę zlikwidować w dowolnym momencie - tak więc wiem że sytuacja już w
    najmniejszym stopniu się nie poprawi, jeśli chodzi o stosunek "zysków" do
    tego co wpłacam...

    No i pojawia się pytanie: co ze złodziejskim podatkiem Belki? Przecież chyba
    nie będą próbowali mi ukraść 20% z całej kwoty, biorąc pod uwagę że wyciągnę
    znacznie mniej niż włożyłem - a może się mylę?

    Czy ktoś przerabiał taki scenariusz? Jak wygląda w tej sytuacji belkowe?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2006-10-07 12:11:55
    Temat: Re: Likwidacja polisy na życie a podatek belki?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
    wyciągnę
    > znacznie mniej niż włożyłem - a może się mylę?

    Ubezpieczenia nie podlegaja temu podatkowi.

    MK