  • 21. Data: 2002-01-25 15:07:56
    Temat: Jak przerobic karte VE na karte bankomatowa
    Od: Stefan Brock <b...@s...put.poznan.pl>

    Na FAQ grupy znalazłem:

    Jezeli ktos chce miec TYLKO karte bankomatowa, ktora nie mozna
    placic w sklepie to powinien:
    1) Zamazac podpis na karcie z tylu
    2) Z przodu napisac : tylko do bankomatu

    I juz. Zadna kasjerka tego nie przyjmie (chyba...)

    Stefan

  • 22. Data: 2002-01-25 15:53:26
    Temat: Re: Jak przerobic karte VE na karte bankomatowa
    Od: "boa" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Stefan Brock" <b...@s...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    > Na FAQ grupy znalazłem:

    jak znalazles na FAQ to po co o tym tu piszesz ?

  • 23. Data: 2002-01-25 16:00:14
    Od: Stefan Brock <b...@s...put.poznan.pl>

    1. Za duzo nie napisalem...
    2. Ktos sie o to pytal.

    S.

  • 24. Data: 2002-01-27 19:07:22
    Od: "Jacek Jacenty \(R\) Rakowski" <w...@g...prv.pl>

    | Na FAQ grupy znalazłem:
    |
    | Jezeli ktos chce miec TYLKO karte bankomatowa, ktora nie mozna
    | placic w sklepie to powinien:
    | 1) Zamazac podpis na karcie z tylu

    A czy lepszym sposobem nie jest zmycie wszelkich napisów na karcie i zmycie
    paska do podpisu - np. zmywaczem do paznokci :)? Ja tak zrobiłem ze swoją z
    PKO BP SA, co prawda z innych powodow ale...

    Jacek Jacenty (R) Rakowski - Gołdap
    tel. +48504475522 - GG: 4332
    ...www.goldap.info - miejskie strony dla ciebie...

  • 25. Data: 2002-01-27 21:27:32
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > A czy lepszym sposobem nie jest zmycie wszelkich napisów na karcie i
    zmycie
    > paska do podpisu - np. zmywaczem do paznokci

    Najbezpieczniej jest jeszcze oderwać i zniszczyć pasek magnetyczny.

    CEZ