  • 1. Data: 2002-01-21 10:32:39
    Temat: Karta partner
    Od: "Kamil" <k...@w...cheerful.com>

    Poszukuje karty MC/EC na moje zagraniczne wypady. Zainteresowała mnie karta
    Partner z Pekao SA. Wiem, że jest to kredytówka bez grace periodu. Czy mogę
    na nią wpłacić pieniądze, aby mieć dodatnie saldo i robić zakupy od których
    nie naliczą mi odsetek?? Albo przelewać forsę zanim karta zostanie
    obciążona...

    Czy ktoś próbował takich tricków w praktyce?
    Kamil

  • 2. Data: 2002-01-22 09:33:54
    Temat: Re: Karta partner
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kamil <k...@w...cheerful.com> wrote:
> [...]
    > obciążona...

    > Czy ktoś próbował takich tricków w praktyce?

    To nie tricki -weź z PEKAO regulamin i poczytaj.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313