  • 1. Data: 2006-04-06 09:33:05
    Temat: przerwa techniczna??
    Od: "Brutus" <h...@i...pl>

    PKO Inteligo znów ma przerwę techniczną? tak napisali ale chyba ten ich
    system się już wali na potęgę, w środku dnia????? nie mozna robuić
    transakcji!!! i to coraz częściej niestety........

  • 2. Data: 2006-04-06 10:30:41
    Temat: Re: przerwa techniczna??
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > PKO Inteligo znów ma przerwę techniczną? tak napisali ale chyba ten ich
    > system się już wali na potęgę, w środku dnia????? nie mozna robuić
    > transakcji!!! i to coraz częściej niestety........

    Od dawna tak jest, ale ten komunikat chyba nie świadczy o przerwie
    konserwacyjnej, a przynajmniej nie zawsze. Przyuważyłem że w tym samym
    czasie system pozwala na zalogowanie się innemu klientowi i to w dodatku z
    tego samego publicznego IP. Rodzice nie tak dawno 'walczyli' bezskutecznie
    przez godzinę, gdy ja w tym samym czasie miałem wielokrotny dostęp na tym
    samym łączu. Pojąć przyczyn nie potrafię, ale to są fakty. Próbuj do skutku
    z dłuższymi przerwami, może cię wpuszczą ;-)

  • 3. Data: 2006-04-06 15:36:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Brutus" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    > PKO Inteligo znów ma przerwę techniczną? tak napisali ale chyba ten ich
    > system się już wali na potęgę, w środku dnia?????

    Ktoś mi ostatnio tłumaczyl, że przesadzam pisząc że 50% postów traktuje o
    padach Inteligo. Polecam mu do sztambucha ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt