  • 1. Data: 2006-04-05 21:06:30
    Temat: Kredyt hipoteczny - po co im PIT ?
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    Witajcie,

    Staramy się z żoną o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania na rynku wtórnym.
    Wniosek złożyliśmy w PekaO SA (tam mamy ROR), zaświadczenia o zarobkach (kilka
    źródeł) no i dziś telefon... że potrzebują jeszcze naszych pitów 11 ?
    Możecie mnie oświecić po co ? Czy zaświadczenia o zarobkach są niewiarygodne ?
    Może jakieś konszachty ze skarbówką ? Czy może to standardowa procedura ?

    --
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2006-04-05 21:10:04
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - po co im PIT ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-05 23:06, osobnik Verox stwierdził, iż:

    > Możecie mnie oświecić po co ? Czy zaświadczenia o zarobkach są niewiarygodne ?
    > Może jakieś konszachty ze skarbówką ? Czy może to standardowa procedura ?

    Być może Wasze zaświadczenia opiewają na wyjątkową kwotę i analityk chce
    mieć pewność, że zaświadczenia na pewno są zgodne z prawdą.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-04-05 21:35:01
    Od: "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Verox" napisał w wiadomości

    > Możecie mnie oświecić po co ? Czy zaświadczenia o zarobkach są
    > niewiarygodne ?
    > Może jakieś konszachty ze skarbówką ? Czy może to standardowa procedura ?

    Nie ma się czym przejmować. Chcą mieć pewność co do Waszych dochodów i tyle.
    Kaczmar

  • 4. Data: 2006-04-05 22:31:38
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 05 Apr 2006 23:10:04 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Dnia 2006-04-05 23:06, osobnik Verox stwierdził, iż:

    > Być może Wasze zaświadczenia opiewają na wyjątkową kwotę i analityk chce
    > mieć pewność, że zaświadczenia na pewno są zgodne z prawdą.

    Śmiechu warte - złożenie PITu na 1 000 000 zł mając dochody 10x mniejsze,
    nie jest żadnym problemem ani nawet przestępstwem. Po prostu składasz na
    milion dostajesz piękną pieczątkę US - a potem za kilka dni przychodzisz z
    korektą na kwotę prawdziwą. I w ten sposób składasz PIT prawdziwy a
    analitycy z banku mają na milion potwierdzony przez US i dalej żyją w swoim
    matrixie.
    IMO jak już to bank powinien poprosić o bankowy dowód wpłaty z PITu do US -
    wtedy miałoby to ręce i nogi.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-04-06 03:37:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Apr 2006 00:31:38 +0200,
    osoba podpisana: ...@...c <...@...c>
    napisała:
    [...]
    > IMO jak już to bank powinien poprosić o bankowy dowód wpłaty z PITu do US -
    > wtedy miałoby to ręce i nogi.

    I w czym to jest lepsze niż PIT ?

    KJ
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 6. Data: 2006-04-06 05:24:15
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > IMO jak już to bank powinien poprosić o bankowy dowód wpłaty z PITu do
    > US -
    > wtedy miałoby to ręce i nogi.

    IMO lepsze jest zaswiadczenie o uzyskanych dochodach z US

    Darek

  • 7. Data: 2006-04-06 06:15:12
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 6 Apr 2006 03:37:38 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Dnia Thu, 6 Apr 2006 00:31:38 +0200,
    > osoba podpisana: ...@...c <...@...c>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > I w czym to jest lepsze niż PIT ?

    nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie mało realna jest sytuacja że ktoś
    nadpłaca podatek dochodowy (i to dużo) żeby tylko wykazać wyższy dochód.
    Oczywiście może ściemniać że korzystał z ulg i przy dużym dochodzie nic nie
    płacić ale wtedy - jak każdy wie - ma skarbówkę na karku która zaczyną
    kontrolę zawsze od takich bobasków którzy próbują wyciągać dużo kasy z ulg.

    --
    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2006-04-06 06:15:55
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 6 Apr 2006 07:24:15 +0200, Darek napisał(a):

    > IMO lepsze jest zaswiadczenie o uzyskanych dochodach z US

    Nie wiem czy US takie coś wydaje. Z tego co sobie przypominam to jedynie
    info o niezaleganiu z podatkami.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2006-04-06 06:39:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-06 07:24, osobnik Darek stwierdził, iż:
    > IMO lepsze jest zaswiadczenie o uzyskanych dochodach z US

    Tyle, że nie ma czegoś takiego :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-04-06 06:40:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-06 00:31, osobnik ...@...c stwierdził, iż:

> [...]
    > milion dostajesz piękną pieczątkę US - a potem za kilka dni przychodzisz z

    PI11??

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl