  • 1. Data: 2006-04-05 21:32:36
    Temat: VISA ELECTRON
    Od: "leon" <l...@q...xyz>

    Karta kredytowa banku norweskiego z chipem jest odrzucana
    ( tylko w Polsce ) w BP, STATOIL, SHELL bankomaty PKO BP

    Dziala w kazdej innej stacji benzynowej ( nawet w jakiejs wiosce w
    Suwalkach ) a takze innych w bankomatach i sklepach

    Wiem ze na tych stacjach jest jakas zmiana softu, ale zeby miesiac nie mogli
    z tym poradzic ?

  • 2. Data: 2006-04-05 21:50:57
    Temat: Re: VISA ELECTRON
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e11d4r$g45$1@nemesis.news.tpi.pl, *leon* wrote:
> [...]
    > Suwalkach ) a takze innych w bankomatach i sklepach
    >
    > Wiem ze na tych stacjach jest jakas zmiana softu, ale zeby miesiac

    A patrzyles jaki acquirer te punkty obsluguje (Peka SA, eCard, Polcar, BZWBK
    czy cos innego)?
    Bo moze to kwestia acquirera a nie konkretnych sklepow?

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-04-05 22:05:37
    Od: "leon" <l...@q...xyz>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:e11e4n$nrd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Bo moze to kwestia acquirera a nie konkretnych sklepow?

    OK :)

    Podam przyklad - Dzisiaj tankuje w SHELL, chce zaplacic karta ale na tej
    stacji karta jest odrzucana,
    ide do najblizszego bankomatu i wyplacam 200 PLN

    I co ma do tego acquirer ? W lutym to wszystko dzialalo ...

    Dla programistow odpowiedzialnych za ten gnoj mam wiadomosc - macie jeszcze
    tydzien czasu
    Potem wysle odpowiedni list do central BP, STATOIL i SHELL

  • 4. Data: 2006-04-05 22:10:51
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-06 00:05, kiedy leon zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > Dla programistow odpowiedzialnych za ten gnoj mam wiadomosc - macie jeszcze
    > tydzien czasu
    > Potem wysle odpowiedni list do central BP, STATOIL i SHELL

    "Strach! Strach! Strach, rany Boskie!" *)

    *)Cytat z piosenki, którą w Kabarecie Starszych Panów śpiewał Bronisław
    Pawlik

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 5. Data: 2006-04-05 22:13:02
    Od: "leon" <l...@q...xyz>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-04-06 00:05, kiedy leon zdecydował(a) się
    > stwierdzić,że:

    > "Strach! Strach! Strach, rany Boskie!" *)

    To ze kilku nieudacznikow zarabiajacych po 10 K straci prace wyjdzie tylko
    na dobre

  • 6. Data: 2006-04-05 22:15:33
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-06 00:13, kiedy leon zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    Gratuluję wysokiej samooceny ;-)

  • 7. Data: 2006-04-05 22:17:37
    Od: "leon" <l...@q...xyz>

    > Gratuluję wysokiej samooceny ;-)

    thx :)

  • 8. Data: 2006-04-05 22:23:49
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-06 00:17, kiedy leon zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > thx :)

    Jeśli mogę prosić, to jak już powyrzucasz tych nieudaczników z pracy to
    zadzwoń jeszcze do urzędu miasta w DC, żeby dziury w drogach połatali...

  • 9. Data: 2006-04-06 16:01:50
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 05-04-2006 o 23:50:57 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał:

    > A patrzyles jaki acquirer te punkty obsluguje (Peka SA, eCard, Polcar,
    > BZWBK czy cos innego)?
    > Bo moze to kwestia acquirera a nie konkretnych sklepow?

    Peka SA - nowy acquirer ?
    eCard - to oni już nie przez internet ?
    Polcar - to dealer fiata w Wielkpolsce !
    BZ WBK - od dwóch lat nie jest acquirem !

    Czyli masz odpowiedź - nikt z nich nie obsługuje kart - stąd Jego problem.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 10. Data: 2006-04-06 16:05:50
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 06-04-2006 o 00:05:37 leon <l...@q...xyz> napisał:

    > Dla programistow odpowiedzialnych za ten gnoj mam wiadomosc - macie
    > jeszcze
    > tydzien czasu
    > Potem wysle odpowiedni list do central BP, STATOIL i SHELL

    Każdą z tych sieci obsługuje, z tego co mi wiadomo, inny acquirer.
    Programiści, jak ładnie to ująłeś, nie zajmują się raczej problemem
    jednostkowej karty. Oni piszą programy :)