  • 1. Data: 2005-11-05 14:45:38
    Temat: przeniesienie KK do BPH??
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Witam
    Tak powoli sie przymierzam do karty w BPH i zwiazku z tym chcialbym
    zaciagnac troche jezyka.
    Planuje przeniesc swoja obecna karte z BZWBK i na stronie BPH znalazlem
    takie to oto info:
    1)uproszczoną procedurę (bez zaświadczeń) - wystarczy,że do składanego
    wniosku o wydanie karty kredytowej BPH załączysz 3 ostatnie wyciągi z
    rachunku posiadanejkarty kredytowej,
    2)jeśli spłacasz co miesiąc całość zadłużenia na posiadanej karcie
    kredytowej, przyznamy Tobie kartę kredytową BPH na uproszczonych
    zasadach, bez konieczności rezygnacji z posiadanej karty.

    I jestem ciekaw czy wystarcza im wydruki z komputera, bo niestety
    oryginalne wyciagi zazwyczaj ladowaly w koszu ;-((
    Splaty tez dokonuje co miesiac w calosci. Wiec wynikaloby z tego, ze
    pokazuje im 3 ostatnie wyciagi i daja mi od razu KK bez koniecznosci
    rezygnacji z KK w WBK???? Bez zadnych zaswiadczen z pracy itp. ????

    Przerabial juz moze ktos taki wariant?? Jstem ciekaw jak to wyglada w
    praktyce.

    I ostatnie pytanko, czy BPH tez oferuje bezplaty dostep on-line do KK,
    bez koniecznosci zakladania zadnych dziwnych Sezamow itp ??

    pzd

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 2. Data: 2005-11-05 16:19:17
    Temat: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 15:45, osobnik podający się za sandokan, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > I jestem ciekaw czy wystarcza im wydruki z komputera, bo niestety
    > oryginalne wyciagi zazwyczaj ladowaly w koszu ;-((

    Jak będą na nich pieczęcie BZ-WBK, to tak, w przeciwnym razie wątpię.

    > Splaty tez dokonuje co miesiac w calosci. Wiec wynikaloby z tego, ze
    > pokazuje im 3 ostatnie wyciagi i daja mi od razu KK bez koniecznosci
    > rezygnacji z KK w WBK???? Bez zadnych zaswiadczen z pracy itp. ????

    Tak.

    > Przerabial juz moze ktos taki wariant?? Jstem ciekaw jak to wyglada w
    > praktyce.

    U mnie (ponad rok temu) działało.

    > I ostatnie pytanko, czy BPH tez oferuje bezplaty dostep on-line do KK,
    > bez koniecznosci zakladania zadnych dziwnych Sezamow itp ??

> [...]

    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-11-05 18:53:35
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "sandokan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1)uproszczoną procedurę (bez zaświadczeń) - wystarczy,że do składanego
    > wniosku o wydanie karty kredytowej BPH załączysz 3 ostatnie wyciągi z
    > rachunku posiadanejkarty kredytowej,

    I opłacony rachunek np. za telefon wystawiony na Ciebie.

    > I ostatnie pytanko, czy BPH tez oferuje bezplaty dostep on-line do KK, bez
    > koniecznosci zakladania zadnych dziwnych Sezamow itp ??

    Jak najbardziej tak, z tym że to jest tzw. BPHowa "wieczna" promocja, bo
    dostęp jest co do zasady płatny 2,50.

    Dawid

  • 4. Data: 2005-11-05 19:40:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 19:53, osobnik podający się za Dawid Kulbicki, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Jak najbardziej tak, z tym że to jest tzw. BPHowa "wieczna" promocja, bo
    > dostęp jest co do zasady płatny 2,50.

    A gdzie tak jest napisane?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-11-05 19:50:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Dawid Kulbicki wrote:
    > Użytkownik "sandokan" <l...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:dkigj8$7ne$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > I opłacony rachunek np. za telefon wystawiony na Ciebie.

    Nie - wystarczą wyciągi i dowód.

    > Jak najbardziej tak, z tym że to jest tzw. BPHowa "wieczna" promocja,
    > bo dostęp jest co do zasady płatny 2,50.

    Też nie. Nie ma już "promocji" - ujednolicili toip.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-05 19:59:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 20:50, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > Nie - wystarczą wyciągi i dowód.

    No, tak prawie. Musisz mieć stacjonarny, jeśli go nie masz, to
    faktycznie jest wymóg przedstawienia rachunku za komórkę.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-11-05 20:00:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sandokan <l...@w...pl> wrote:

    > I jestem ciekaw czy wystarcza im wydruki z komputera, bo niestety
    > oryginalne wyciagi zazwyczaj ladowaly w koszu ;-((

    Na 99% nie.

    > Splaty tez dokonuje co miesiac w calosci. Wiec wynikaloby z tego, ze
    > pokazuje im 3 ostatnie wyciagi i daja mi od razu KK bez koniecznosci
    > rezygnacji z KK w WBK???? Bez zadnych zaswiadczen z pracy itp. ????

    Bez.

    > Przerabial juz moze ktos taki wariant?? Jstem ciekaw jak to wyglada w
    > praktyce.

    Tak. W styczniu. Teraz myślę jak się wynieść z BPH gdzie indziej.
    Tylko jakoś mało w Polsce MC i do tego ja mogę korzystać tylko z jakichś
    promocji typu przeniesienie karty :(
    Citi niby się wstępnie zgodził na uznanie zaświadczenia o zarobkach
    od niepolskiego pracodawcy, ale tylo na ich druku. Więć niech spadają
    na drzewo.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2005-11-05 20:02:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-05 20:50, osobnik podający się za Glenn, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > No, tak prawie. Musisz mieć stacjonarny, jeśli go nie masz, to
    > faktycznie jest wymóg przedstawienia rachunku za komórkę.

    To chyba coś nowego, bo ja nie podaję z zasady stacjonarnego bankom (dzwonią
    potem a mnie i tak nie ma
    :-D ) i nikt ode mnie rachunku za komórkę nie wołał w BPH.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-11-05 20:05:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 21:02, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > To chyba coś nowego, bo ja nie podaję z zasady stacjonarnego bankom (dzwonią
    > potem a mnie i tak nie ma
    > :-D ) i nikt ode mnie rachunku za komórkę nie wołał w BPH.

    A to już problem analityka, jeśli nie podałaś telefonu, a wydał Ci kartę :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-11-05 20:06:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 21:05, osobnik podający się za Marcin Nowakowski, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > A to już problem analityka, jeśli nie podałaś telefonu, a wydał Ci kartę :)

    Zapomniałem dodać "chyba, że jest ogólnodostępny i da się ustalić przez
    biuro numerów" :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl