  • 1. Data: 2005-11-05 12:36:20
    Temat: Dzisiaj - logowanie do Inteligo
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest utrzymywana
    przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    Cronus

  • 2. Data: 2005-11-05 12:44:40
    Temat: Re: Dzisiaj - logowanie do Inteligo
    Od: trainer <t...@p...org>

    Cronus wrote:
    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    o co wam chodzi dzieciaki ciągle z tym inteligo?
    może używacie złego linka?
    ja korzystam z tego https://secure.inteligo.com.pl/ i zawsze działa
    ilekroć ktoś pisze że padło (oprócz oczywiscie godziny duchów, kiedy
    tam straszy :)

    trainer

  • 3. Data: 2005-11-05 12:56:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Cronus wrote:
    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?
    >
    > Cronus

    A do jakiego inteligo się chcesz logować ?
    Bo umnie zarówno www.inteligo.pl (informacyjne)
    jak i https://secure.inteligo.com.pl/
    działa normalnie.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-11-05 13:21:20
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    > o co wam chodzi dzieciaki ciągle z tym inteligo?
    > może używacie złego linka?

    Wejdz sobie do logowania przez www.inteligo.pl a nie z zachowanej wlasnej
    zakladki to zobaczysz takie cos:

    "Domena secure.inteligo.com.pl jest utrzymywana w sieci home.pl.
    W chwili obecnej pod tym adresem nie ma żadnego serwisu WWW - dysponent domeny
    nie wykupił usługi serwera wirtualnego.
    We wszelkich sprawach związanych z nazwą secure.inteligo.com.pl proszę
    kontaktować się bezpośrednio z dysponentem domeny, którego dane można znaleźć w
    odpowiedniej bazie WHOIS.

    Aby dokonać rezerwacji domeny zapraszamy do naszego serwisu www.

    Copyright &copy; 1997-2004 home.pl. All Rights Reserved.
    Kontakt: i...@h...pl, 0801 885555, 091 4325555"

    --
    Cronus

  • 5. Data: 2005-11-05 13:36:57
    Od: Krzysztof <e...@k...onet.pl>

    U mnie weszło normalnie

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

  • 6. Data: 2005-11-05 13:45:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cronus <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > We wszelkich sprawach związanych z nazwą secure.inteligo.com.pl proszę
    > kontaktować się bezpośrednio z dysponentem domeny, którego dane można

    Byc moze jakis atak na Inteligo? ;) W kazdym razie ja u siebie nie widze nic
    z opisywanych przez ciebie objawow. Nie korzystasz czasem z jakiegos
    dziwnego proxy?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 7. Data: 2005-11-05 13:52:29
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Cronus napisał(a):
    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    Z sieci TKT inteligo dziala poprawnie.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 8. Data: 2005-11-05 14:01:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    5 Nov 2005 13:36:20 +0100, w <2...@n...onet.pl>,
    "Cronus" <c...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    1. Inteligo zmieniło swoje IP, a twój serwer DNS jeszcze nie odśw. informacji.
    2. Masz zły serwer DNS (wadliwy).

  • 9. Data: 2005-11-05 19:07:21
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Cronus" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest
    > utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    Masz złe DNSy. Prawdopodobnie wskazałeś DNS z Home.pl, ale takie, które nie
    są rekurencyjne. Home.pl ma bardzo dobre DNSy, ale musisz wiedzieć, z
    których korzystać do surfowania, a z których w innych celach.

    Pozdrawiam
    SIM

  • 10. Data: 2005-11-05 19:50:31
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Nie udaje sie dzis zalogowac do Inteligo, wyskakuje ze "domena jest
    > utrzymywana
    > przez home.pl". Co za "swinstwo"?

    to problem z Twoim DNSem