  • 1. Data: 2005-11-05 14:43:10
    Temat: KK w BPH
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Witam
    Tak powoli sie przymierzam do karty w BPH i zwiazku z tym chcialbym
    zaciagnac troche jezyka.
    Planuje przeniesc swoja obecna karte z BZWBK i na stronie BPH znalazlem
    takie to oto info:
    1)uproszczoną procedurę (bez zaświadczeń) - wystarczy,że do składanego
    wniosku o wydanie karty kredytowej BPH załączysz 3 ostatnie wyciągi z
    rachunku posiadanejkarty kredytowej,
    2)jeśli spłacasz co miesiąc całość zadłużenia na posiadanej karcie
    kredytowej, przyznamy Tobie kartę kredytową BPH na uproszczonych
    zasadach, bez konieczności rezygnacji z posiadanej karty.

    I jestem ciekaw czy wystarcza im wydruki z komputera, bo niestety
    oryginalne wyciagi zazwyczaj ladowaly w koszu ;-((
    Splaty tez dokonuje co miesiac w calosci. Wiec wynikaloby z tego, ze
    pokazuje im 3 ostatnie wyciagi i daja mi od razu KK bez koniecznosci
    rezygnacji z KK w WBK???? Bez zadnych zaswiadczen z pracy itp. ????

    Przerabial juz moze ktos taki wariant?? Jstem ciekaw jak to wyglada w
    praktyce.

    I ostatnie pytanko, czy BPH tez oferuje bezplaty dostep on-line do KK,
    bez koniecznosci zakladania zadnych dziwnych Sezamow itp ??

    pzd
    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...