  • 1. Data: 2005-11-05 15:02:12
    Temat: Kogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja?
    Od: slimak <s...@w...pl>

    Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z systemu ING BankOnLine:
    Przed logowaniem: - Sprawdz', czy adres strony w pasku adresowym
    przegla;darki to: (https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.ac)
    - Zweryfikuj, czy strona jest zabezpieczona waz.nym certyfikatem wystawionym
    dla witryny ssl.bsk.com.pl przez firme; VeriSign klikaja;c w ikone; k?ódki
    w Twojej przegla;darce.
    Aby zobaczyc' poprawna; s'ciez.ke; certyfikacji kliknij
    - Czytaj uwaz.nie pojawiaja;ce sie; w przegla;darce komunikaty o alertach
    bezpieczen'stwa i nigdy nie ignoruj
    ostrzez.en' przegla;darki o b?e;dnym certyfikacie
    Jes'li któras' z powyz.szych danych budzi Twój niepokój - nie loguj sie;!
    Zadzwon' do konsultanta Banku (tel.0801 601 607)
    Wylogowywanie:
    - Pamie;taj, aby zakon'czyc' prace; przez uz.ycie opcji "Wyjs'cie".
    Waz.ne: Z uwagi na nowy typ ataków wirusowych przeskanuj swój system
    wed?ug za?a;czonej instrukcji
    Wie;cej o bezpiecznym korzystaniu z bankowos'ci internetowej

    Inne banki ostrzegaja podobnie :-)
    Kogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja?

  • 2. Data: 2005-11-05 15:08:31
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sat, 05 Nov 2005 16:02:12 +0100 slimak <s...@w...pl> wrote:

    > Inne banki ostrzegaja podobnie :-)
    > Kogo juz okradziono ze banki elektroniczne tak sie dygaja?

    z choinki się urwałeś? masę ludzi.

  • 3. Data: 2005-11-05 15:28:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anonim <***com@mail.com> wrote:
    > z choinki się urwałeś? masę ludzi.

    Pytanie jak duza to masa ;)
    Jakkolwiek na ile ona nie bylaby liczna, to jest to potnecjalny problem,
    dlatego banki wola dmuchac na zimne.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2005-11-05 20:54:08
    Od: slimak <s...@w...pl>

    Micha? 'Amra' Macierzyn'ski wrote:

    > Pytanie jak duza to masa ;)
    > Jakkolwiek na ile ona nie bylaby liczna, to jest to potnecjalny problem,
    > dlatego banki wola dmuchac na zimne.

    Szczegolnie podoba mi sie dmuchanie na zimne w przypadku mBanku
    Ci to zaczynaja dzialac po kilku godzinach , dniach od pojawienia sie
    pierwszego zgloszenia przez klienta o nieprawidlowosciach.
    Do tego czasu robia z klienta durnia wmawiajac mu ze przeciez wszystko
    jest ok!

    Ostatnio mLinka nie wiedziala co oznacza powod niewykonania transakcji
    opisany jako "wystapil blad podczas transakcji zwiazanej z bieazaca
    transakcja" - pisze z pamieci wiec moze cos przekrecam. A chodzilo o
    brak srodkow na prowizje :-)

    Przylaczam sie do pytania - kogo juz okradziono? W ktorych bankach bylo
    najwiecej kradziezy?

  • 5. Data: 2005-11-05 21:21:46
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > pierwszego zgloszenia przez klienta o nieprawidlowosciach.
    >
    > Przylaczam sie do pytania - kogo juz okradziono? W ktorych bankach bylo

    Czy mBank jest bankiem o najslabszych zabezpieczeniach i w dodatku znanym na
    calym swiecie?
    http://www.e.gazeta.wroc.pl/O6153_2005/11/05/0501wr.
    pdf
    http://www.e.gazeta.wroc.pl/O6148_2005/11/05/!0503wr
    -c.pdf

  • 6. Data: 2005-11-05 21:30:34
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sat, 05 Nov 2005 21:54:08 +0100 slimak <s...@w...pl> wrote:

    > Przylaczam sie do pytania - kogo juz okradziono? W ktorych bankach bylo
    > najwiecej kradziezy?

    mnie jeszcze nie :-)
    żeby się dowiedzieć musiałbyś mieć insiderów w bankach, bo nie podają tych
    danych publicznie.
    Najgłośniej jest o city.

  • 7. Data: 2005-11-06 01:02:50
    Od: Darek <n...@n...net>

    K.K. wrote:

    > Czy mBank jest bankiem o najslabszych zabezpieczeniach i w dodatku
> [...]
    Mimo strasznie chaotycznego opisu wszystko wskazuje IMHO, że chodzi tu o
    citi (znany na całym świecie, jedno hasło, kradzione kwoty < 5kPLN)

    --
    Darek