  • 11. Data: 2005-11-05 20:13:18
    Temat: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-05 21:05, osobnik podający się za Marcin Nowakowski,
    > śmiał stwierdzić, iż:

    > Zapomniałem dodać "chyba, że jest ogólnodostępny i da się ustalić
    > przez biuro numerów" :-)

    Zastrzeżony :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-11-05 20:22:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 21:13, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > Zastrzeżony :-D

    No to gratuluję :) ja musiałem podać stacjonarny.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-11-05 20:41:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 05 Nov 2005 21:22:39 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >No to gratuluję :) ja musiałem podać stacjonarny.

    widocznie w stosunku do pracowników mają większe wymagania :)))

    PG

  • 14. Data: 2005-11-05 20:55:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-05 21:41, osobnik podający się za Piotr Gralak, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > widocznie w stosunku do pracowników mają większe wymagania :)))

    hehe, zdecydowanie byłem klientem :)))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-11-05 20:57:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-05 21:13, osobnik podający się za Glenn, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > No to gratuluję :) ja musiałem podać stacjonarny.

    Jak to leciało? Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre są równiejsze ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-11-05 21:18:43
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dkj1ri$cf6$1@news.dialog.net.pl...

    > A gdzie tak jest napisane?

    Kurcze, kilka miesięcy temu jeszcze było (mam nawet TOiP z tą pozycją), a
    teraz patrzę... i nie ma!

    Poszli po rozum do głowy, czy co?

    Dawid

  • 17. Data: 2005-11-05 21:18:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Dawid Kulbicki wrote:

    > Kurcze, kilka miesięcy temu jeszcze było (mam nawet TOiP z tą
    > pozycją), a teraz patrzę... i nie ma!

    A propos - było AFAIR 3 PLN. 2,5 to za brak wymaganej ilości transakcji.

    > Poszli po rozum do głowy, czy co?

    Ano na to wygląda.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-11-05 22:02:39
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 05 Nov 2005 20:59:33 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > No, tak prawie. Musisz mieć stacjonarny, jeśli go nie masz, to
    > faktycznie jest wymóg przedstawienia rachunku za komórkę.

    To jest w ogóle jakieś kuriozum - rozumiem, że ten bank dyskryminuje
    posiadaczy telefonów na kartę?!

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 19. Data: 2005-11-05 22:05:42
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > To jest w ogóle jakieś kuriozum - rozumiem, że ten bank dyskryminuje
    > posiadaczy telefonów na kartę?!

    To nie jest do końca tak. Mi powiedziano abym przyniósł "jakikolwiek"
    rachunek wystawiony na mnie np. telefon, gaz, energia elektryczna...

    Dawid

  • 20. Data: 2005-11-05 22:31:20
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 23:05:42 +0100, Dawid Kulbicki napisał(a):

    > To nie jest do końca tak. Mi powiedziano abym przyniósł "jakikolwiek"
    > rachunek wystawiony na mnie np. telefon, gaz, energia elektryczna...

    Tak czy inaczej kuriozum - można przecież mieszkać w wynajmowanym
    mieszkaniu, wszystkie kwity na właściciela chaty.
    Mam 3 KK (mBank, Citak, Rajfaj), jakby mi bank wyskoczył z takimi
    oczekiwaniami - no na pewno byśmy się nie dogadali. Może jeszcze bulling?
    ;-)