  • 1. Data: 2013-01-18 11:50:42
    Temat: przelewy SEPA - "sesje przychodzace"?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Czy przychodzace przelewy SEPA maja w naszych bankach jakies "sesje
    przychodzace", gdzie mozna sie spodziewac ruchow na koncie w
    okreslonaych godzinach? Chodzi mi o podobna liste do sesji Elixiru.

    Czy raczej jest to nieudokumentowana cecha bankow, i kazdy dopisze sobie
    wedle uznania (czyli pewnie w ostatniej godzinie dnia przewidzianego
    przepisami)?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 2. Data: 2013-01-22 09:19:24
    Temat: Re: przelewy SEPA - "sesje przychodzace"?
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2013 11:50:42 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> [...]
    >
    > Czy raczej jest to nieudokumentowana cecha bankow, i kazdy dopisze sobie
    > wedle uznania (czyli pewnie w ostatniej godzinie dnia przewidzianego

    proszę:
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=4507

  • 3. Data: 2013-01-22 11:17:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/22/2013 09:19 AM, MacGregor wrote:

    > proszę:
    > http://www.kir.com.pl/main.php?p=4507

    A cos na temat? :) Slowa o ksiegowaniu SEPA tam nie ma! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2013-01-28 08:41:41
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 11:17:00 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > A cos na temat? :) Slowa o ksiegowaniu SEPA tam nie ma! ;)

    Ponieważ SEPA w ramach EuroELIXIR chodzi (choć nie tylko) to księgowanie nie powinno
    odbywać się wcześniej niż w podanych godzinach "wyjścia".
    Sory za skrót myslowy - powinienem napisać to wcześniej - zboczenie zawodowe, wydaje
    się,że wszyscy powinni wiedzieć, jak "to" chodzi,;-)