  • 1. Data: 2013-01-17 21:15:55
    Temat: OF na 10%?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    od kilku dni wydzwania do openfajnans z nowina pt. lokata bez zadnych
    haczykw, 10% na 3 m-ce. oferta jeszcze nie dostepna na wuwu, wiec zapraszaja
    do placowek home-broker na urabiania mozgu. ktos juz byl?
    wiadomo czym to smierdzi?

  • 2. Data: 2013-01-17 21:33:28
    Temat: Re: OF na 10%?
    Od: guderin <g...@g...com>

    W dniu 2013-01-17 21:15, Paweł pisze:
> [...]
    > haczykw, 10% na 3 m-ce. oferta jeszcze nie dostepna na wuwu, wiec zapraszaja
    > do placowek home-broker na urabiania mozgu. ktos juz byl?

    1. Kwota maksymalna to 5000 zł
    2. Konieczność założenia konta na min. 24 miesiące

    guderin

  • 3. Data: 2013-01-17 23:10:07
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 21:33:28 UTC+1 użytkownik guderin napisał:

    > 1. Kwota maksymalna to 5000 zł
    >
    > 2. Konieczność założenia konta na min. 24 miesiące
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > guderin

    u mnie było 10k, 30 mies
    nie warto.

  • 4. Data: 2013-01-17 23:30:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > u mnie było 10k, 30 mies
    > nie warto.

    dokładnie, oferta się zmieniła, było 1x5kzł na 12% i konto utrzymywane
    przez 24 m-ce a teraz 2x5kzł na 10% i konto na 30 m-cy

    warunek bezpłatności konta: 1000 zł wpływu + 2 operacje bezgotówkowe w
    miesiącu (wcześniej było 1000 zł + 400 zł obrotu na karcie)

    czy warto czy nie...to już decyzja klienta, jak ktoś ma konto w pekao
    lub bzwbk (czy innym banku) i różnych opłata ma nawet 20 zł/m-c to się
    będzie opłacało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-01-20 19:54:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    guderin wrote:

    > 1. Kwota maksymalna to 5000 zł
    > 2. Konieczność założenia konta na min. 24 miesiące

    ok, czyli banksterka z malych gwiazdek przy % od/do przeszla na taktyke
    nie mowienia calej prawdy. ostatnio tak stracilem pare godzin, zeby spotkac
    sie ze sprzedawca kredytow hipotecznych z aspiro/bre, ktory chwalil sie
    kredytem z marza 1.0-1.1% bez haczykow (ubezpieczen, wplywow na konto, itp).
    jak sie okazalo, w.w. haczykow nie ma, ale jest wymog skorzystania z planu
    inwestycyjnego sprzedawanego przez grupe bre. reklame maja z mojej strony
    za wypasione zero :>