  • 1. Data: 2004-09-01 10:26:30
    Temat: przelew zagraniczny (de) - gdzie, koszty
    Od: slovek <s...@t...pl>

    cze

    które z banków "internetowych" oferują przelewy poza Polskę ??
    (wystarczy UE)

    slovek

  • 2. Data: 2004-09-01 10:29:07
    Temat: Re: przelew zagraniczny (de) - gdzie, koszty
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 01 Sep 2004 12:26:30 +0200, slovek <s...@t...pl> był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >które z banków "internetowych" oferują przelewy poza Polskę ??
    >(wystarczy UE)

    Nordea i chyba jeszcze ze dwa.
    Uruchom google.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 3. Data: 2004-09-01 10:29:53
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > cze
    >
    > które z banków "internetowych" oferują przelewy poza Polskę ??
    > (wystarczy UE)

    MultiBank, Nordea, jeszcze cos, ale nie pamietam..

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 4. Data: 2004-09-01 10:33:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:

    > MultiBank, Nordea, jeszcze cos, ale nie pamietam..

    Millenium via Millenet?

    Bartol

  • 5. Data: 2004-09-01 14:01:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Millenium via Millenet?

    nie radzę - już to przetestowałem i ponieważ chciałem całe koszty przelewu
    zapłacic jako nadawca nawinąłem się na jakiś odnosnik 6) malymi literkami i z
    zalozenia zabuliłem 140 zl.
    Na dokładkę potem i tak obciążyli mnie kosztem obcego banku 25 zł co oczywiście
    z łatwością wyreklamowałem, ale widać jak skubią klientów :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-09-01 16:55:15
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > cze
    >
    > które z banków "internetowych" oferują przelewy poza Polskę ??

    KB, ostatnio chyba tez BZ WBK