  • 1. Data: 2004-07-10 19:22:18
    Temat: przelew z poczty na konto bankowe
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    czesc,
    kilka pytan dot. przelewow z poczty:
    1) czy przy przelewie z poczty wymagany jest dowod osobisty nadawcy?
    2) jakie sa prowizje poczty polskiej od przelewow?
    3) czy sa maksymalne kwoty przelewu?

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 2. Data: 2004-07-10 19:33:04
    Temat: Re: przelew z poczty na konto bankowe
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 1) czy przy przelewie z poczty wymagany jest dowod osobisty nadawcy?

    Nie.

    > 2) jakie sa prowizje poczty polskiej od przelewow?

    AFAIR 0,5% min.3 PLN za zwykły, albo 0,5% min. 3,5 PLN za eliksir (zwany
    wpłatą "standard")

    > 3) czy sa maksymalne kwoty przelewu?

    Chyba nie (o ile nie zainteresuje się GIIF ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-07-10 19:38:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Nie.

    Nie wiem czy w przypadku większych kwot dowód nie będzie wymagany. Ostatnio
    wynosząc się z Citka zostałem poproszony o sprawdzenie nr i serii DO w celu
    dopisania tego do przelewu.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-07-10 19:47:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    Ostatnio
    > wynosząc się z Citka zostałem poproszony o sprawdzenie nr i serii DO w

    Ciekawe, co PP rozumie ewentualnie przez "większą kwotę" ;-) I czy decyduje
    o tym "panienka z okienka" ;-)

  • 5. Data: 2004-07-10 20:31:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ciekawe, co PP rozumie ewentualnie przez "większą kwotę" ;-) I czy decyduje
    > o tym "panienka z okienka" ;-)

    Nie. Są jasno określone warunki, podobnie zresztą jak w bankach - to to
    samo rozporządzenie [nie pytaj mnie jakie bo nie wiem].

  • 6. Data: 2004-07-10 23:19:54
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > AFAIR 0,5% min.3 PLN za zwykły, albo ...

    Hmmm, a co to jest 'zwykły' ?
    Wywołujesz ducha Sybirka ?;-)))
    Toż już z 11 dni temu miał spocząć w spokoju...

    pzdr, St.

  • 7. Data: 2004-07-11 04:11:10
    Od: "tomaszek.w" <t...@g...pl>

    decyduje

    Rownowartosc 10000,- EUR - przepisy przeciwdzialajace praniu kasy. Banki
    monitoruja przeplyw pieniedzy.

  • 8. Data: 2004-07-11 04:11:12
    Od: "tomaszek.w" <t...@g...pl>

  • 9. Data: 2004-07-11 07:32:54
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > Rownowartosc 10000,- EUR - przepisy przeciwdzialajace praniu kasy. Banki
    > monitoruja przeplyw pieniedzy.
    Eeee..... coś mało aktualne ...banki muszą sie męczyć pow 15000 Euro :)

    --
    Pzdr Dawidek

  • 10. Data: 2004-07-11 08:53:10
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, a co to jest 'zwykły' ?
    > Wywołujesz ducha Sybirka ?;-)))
    > Toż już z 11 dni temu miał spocząć w spokoju...

    Wszystkie wpłaty na konta poprzez urzędy pocztowe dokonywane są jako
    STANDARD (czyli elixirem). Nawet na poczcie wisza odpowiednie informacje z
    podaną tam którąś uchwałą KIR.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski