  • 1. Data: 2004-07-10 12:24:41
    Temat: druczek na poczte
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Ile segmentow ma teraz druczek wplaty na poczcie?

    Czy jak przygotowuje druk z programu 4 segmentowy:
    - dla wplacajacego
    - dla poczty/banku
    - dla banku
    - dla posiadacza rachunku

    to jest ok, czy moga odrzucic na poczie?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2004-07-10 12:26:30
    Temat: Re: druczek na poczte
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Pitus napisał:

    > to jest ok, czy moga odrzucic na poczie?

    Jest OK.

    Zapoznaj się koniecznie z tym:
    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/84241b6a103fbfb8c1256b82002f2219?
    OpenDocument

  • 3. Data: 2004-07-10 13:19:35
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    dziekuje!

    p.

  • 4. Data: 2004-07-10 19:36:33
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Wystarczą tylko 2 bo wszystko chodzi elepstronicznie. Chociaż nie do końca bo sybir
    do końca nie
    wygasł.

  • 5. Data: 2004-07-12 11:24:47
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Wojciech Nawara <u...@n...info.wytnijto> wrote:

    > Jest OK.
    >
    > Zapoznaj si? koniecznie z tym:

    ok. Kiedys byly takie druki, ze na jednej stronie byly obok siebie 3
    czy 4 czesci (takie wezsze) czy to tez dalej funkcjonuje?

    pozdrowienia
    p.

  • 6. Data: 2004-07-15 17:44:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Pitus napisał(a):

    > ok. Kiedys byly takie druki, ze na jednej stronie byly obok siebie 3
    > czy 4 czesci (takie wezsze) czy to tez dalej funkcjonuje?

    Nie. Opis druku masz w linku, który podałem.

  • 7. Data: 2004-07-16 11:57:30
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 10 Jul 2004 12:24:41 +0000 (UTC), p...@a...pl (Pitus)
    wrote:

> [...]
    >- dla banku
    >- dla posiadacza rachunku
    >
    >to jest ok, czy moga odrzucic na poczie?
    Na poczcie mogą odrzucić każdy druk który nie jest firmowy (wzięty z
    poczty). Jeśli chodzi o komputerowe druki to przyjmować mają obowiązek
    tylko te ze strony www.cennik.poczta.lublin.pl, bo posiadają one
    odpowiednie akceptacje.

    Wszystko zależy od pracownika z okienka, gdyż przyjmując na innym
    druku odpowiedzialność za jakieś trudności z tym związane spadnie na
    niego.

    pzdr,
    Dentarg

    --