  • 1. Data: 2006-03-21 10:38:45
    Temat: przelew z poczty, ile to moze trwac?
    Od: peter <p...@p...com>

    ile moze isc przelew nadany na poczcie
    jak byl nadany w piatek, to dzis to jak by szedl w kapciach i tylem to
    powinien dojsc do mbanku?

    ostatni raz ktos mi wyslal kase z poczty!

  • 2. Data: 2006-03-21 10:44:46
    Temat: Re: przelew z poczty, ile to moze trwac?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "peter" <p...@p...com> napisal w wiadomosci
    > ile moze isc przelew nadany na poczcie
    > jak byl nadany w piatek, to dzis to jak by szedl w kapciach i tylem to
    > powinien dojsc do mbanku?
    >
    > ostatni raz ktos mi wyslal kase z poczty!

    A jestes pewien ze wyslal?
    Poczta teraz tez uzywa elixiru i powinno najpozniej do dzisiaj dojsc.
    BTW z niejednego banku by nie doszlo do dzisiaj...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-03-21 10:59:44
    Od: Paweł Hajto <h...@u...salbis.net>

    > jak byl nadany w piatek, to dzis to jak by szedl w kapciach i tylem to
    > powinien dojsc do mbanku?

    3 dni robocze. Sprawdzone wiele razy. Nie wiem czy z eliksirem czy bez.
    Poczekasz sobie do wtorku.

    Paweł

  • 4. Data: 2006-03-22 17:29:29
    Od: peter <p...@p...com>

    Paweł Hajto wrote:

    > 3 dni robocze. Sprawdzone wiele razy. Nie wiem czy z eliksirem czy bez.
    > Poczekasz sobie do wtorku.
    >
    > Paweł

    jak by ktos szukal to "przelew" + "poczta" = 3 dni

    chyba listonosz na wigry je przewozi;)