  • 1. Data: 2006-03-21 08:09:25
    Temat: Lukas - oprocentowanie lokat w styczniu
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    witam
    Jak dotrzeć do tabeli oprocentowania lokat w styczniu 2006 w Lukasie?
    Założyłem wtedy lokatę która zakończyła sie niedawno i mam wrażenie że źle
    policzono oprocentowanie lokaty.

    Pozdrawiam
    dariusz

  • 2. Data: 2006-03-21 10:43:37
    Temat: Re: Lukas - oprocentowanie lokat w styczniu
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    > Jak dotrzeć do tabeli oprocentowania lokat w styczniu 2006 w Lukasie?
    > Założyłem wtedy lokatę która zakończyła sie niedawno i mam wrażenie że źle
    > policzono oprocentowanie lokaty.

    Uwzgledniłes podatek?

    Marcin

  • 3. Data: 2006-03-21 12:36:23
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    > Uwzgledniłes podatek?
    tak i lokatę zakładałem w styczniu, stałe oprocentowanie, na 2 miesiące,
    policzyli mi mniej niż dla lokaty zakładanej w lutym na taki sam okres i
    także stałe oprocentowanie.
    Z tego co obserwujęto raczej oprocentowanie spadało w tym czasie.
    I wydaje mi sieże oprocentowanie policzyli mi z dnia zamknięcia lokaty nie
    zaśz dnia jej otwarcia. Jak to dokładnie sprowdzić?

    dariusz

  • 4. Data: 2006-03-21 13:11:29
    Od: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski@*NOSPAM*interia.pl>

    frutis napisał(a):

> [...]
    > I wydaje mi sieże oprocentowanie policzyli mi z dnia zamknięcia lokaty nie
    > zaśz dnia jej otwarcia. Jak to dokładnie sprowdzić?

    W jakim kanale zakładałeś lokatę? Internet, placówka, call center? Z
    jakim oprocentowaniem zakładałeś lokatę i z jakim się zakończyła? Może
    np. doradca się pomylił i Ci założył ze zmiennym. Albo po prostu, jak
    sam napisałeś, wydaje Ci się. ;-)

    Odpowiadając na pytanie przewodnie - nie wiem gdzie możesz sprawdzić
    jakie oprocentowanie lokaty było w styczniu. Pamiętam tylko, że przez
    ebank dla kwoty powyżej 10k na 3 miesiące było stałe 4.2% i to był
    najwyższy próg.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2006-03-21 13:17:58
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    zakładałem via internet, to było 8tys, wydawało mi sie że to było coś w
    okolicach 4%, policzono mi 3,5% czyli obecną stopę oprocentowania a
    przecieżw styczniu były większe(tak jakoś pamiętam). Sprawdzałem i w histori
    konta takze jest oprocentowanie stałe.
    dariusz

  • 6. Data: 2006-03-21 13:30:13
    Od: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski@*NOSPAM*interia.pl>

    frutis napisał(a):
> [...]
    > okolicach 4%, policzono mi 3,5% czyli obecną stopę oprocentowania a
    > przecieżw styczniu były większe(tak jakoś pamiętam). Sprawdzałem i w histori

    Ale w tej chwili 8tys. zł na 60 dni przy stopie stałej to 3.2%.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 7. Data: 2006-03-21 13:51:55
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    frutis wrote:
    > zakładałem via internet, to było 8tys, wydawało mi sie że to było coś w
    > okolicach 4%, policzono mi 3,5% czyli obecną stopę oprocentowania a

    pod koniec stycznia (np 27 - wtedy co ja zakladalem) lokata o stalym
    oprocentowaniu, ponizej 10k byla (i dalej jest bo to stale %) na 3.9% (na 2msce
    bylo nizsze oprocentowanie - 3.8%?)

    mam nadzieje ze jesli maja taki straszny blad w systemie (w co watpie) to
    pomozesz im to naprawic do 27.IV bo wtedy moja lokata sie kapitalizuje ;-)

    ps
    a patrzyles w szczegoly lokaty przez net? np przy zakladaniu przeciez podaja z
    gory ile dostaniesz odsetek (dla stalego %)

  • 8. Data: 2006-03-21 13:58:45
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    > mam nadzieje ze jesli maja taki straszny blad w systemie (w co watpie) to
    > pomozesz im to naprawic do 27.IV bo wtedy moja lokata sie kapitalizuje ;-)
    jak zalozylem lokate to szybciutko sobie w excellu oblczylem ile to mi da
    odsetek
    :o) z jednej strony to niewielkie sumy, ale zdziwilo mnie to ze policzyli mi
    te 3,5%
    mam druga lokate i bede sie jej bacznie przygladal

    > a patrzyles w szczegoly lokaty przez net? np przy zakladaniu przeciez
    > podaja z gory ile dostaniesz odsetek (dla stalego %)
    ech, tego to juz nie pamietam,
    darek