  • 1. Data: 2006-03-20 21:42:27
    Temat: Re: Nordea - kredyt hipoteczny w 2 miesiące!
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > m.in. od mojego banku, na których wystawienie bank potrzebuje okolo
    > tygodnia
    > + koszty, po skompletowaniu , czekalem jeszcze z tydzien az bank
    > "przygotuje
    > sie" do podpisania umowy.
    > Dodam iż termin platnosci dawno przekroczony.
    > Zrezygnowalem.
    > Moj kolega, dokladnie w tej samej sytuacji, w tym samym czasie skladalismy
    > wniosek, po podobnych perypetiach, pojechal podpisac umowe, co zajelo - 6
    > godzin.
    > Dodam iż do najblizszego oddzialu banku mial do pokonania 250 km.

    Przykro czyta sie takie rzeczy, ale mam wrazenie, ze chyba wieksza czesc
    winy lezy po stronie Expandera.
    To takze rola doradcy/posrednika, zeby sprawę domknąć w rozsądnym czasie.
    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze doradca ma wiekszy wplyw na gosci z banku,
    chociazby dlatego, ze rodzaj kontaktu jest staly, i wiele rzeczy popycha sie
    troche recznie.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 2. Data: 2006-03-20 22:13:15
    Temat: Nordea - kredyt hipoteczny w 2 miesiące!
    Od: "Fragles" <a...@w...pl>

[...]

    Wybralem 0,5 % wiecej oprocentowania, i kredyt w tydzień.

    GH

  • 3. Data: 2006-03-20 23:04:44
    Od: "Fragles" <a...@w...pl>

    > Przykro czyta sie takie rzeczy, ale mam wrazenie, ze chyba wieksza czesc
    > winy lezy po stronie Expandera.

    Posrednik (z tego co odczulem) staral sie, dwoil i troil , dzwonil, zaltwial
    (np. wybral sie zalatwic dokumenty 50 km od siedziby)przepraszal itd.(dbal
    tez pewnie abym tak to odczul) Ale nie moge im nic zarzucić. Nordeabank
    zrobil promocje, na której odzew nie byli gotowi. (nie mogąc dluzej czekać,
    dzwonilem do banku omijając Exp, bank potwierdzal mi swoją nieudolność), a
    Exp potwierdzil iz jest tylko doradcą, choć chwalil sie mozliwościami.

  • 4. Data: 2006-03-22 14:09:18
    Od: "Jose Rodrigues" <j...@i...pl>

    Tak, to prawda - znalazłem się w podobnej sytuacji. Złożyłem wniosek w
    Nordei (przez OpenFinance) - minęły 2 miesiące i zero odzewu. Trzeba tu
    jednak dodać, że taką samą "jakość" mają usługi Nordei świadczone dla firm.
    Nieważne, czy chcesz pożyczyć od nich na mieszkanie czy też założyć rachunek
    firmowy o dużych obrotach - potraktują Cię tak samo - oleją.....