  • 1. Data: 2010-12-18 20:54:05
    Temat: przelew z karty upominkowej
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej karty
    upominkowej (visa) na konto bankowe?

  • 2. Data: 2010-12-18 21:33:00
    Temat: Re: przelew z karty upominkowej
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Gru, 21:54, Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> wrote:
    > Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej karty
    > upominkowej (visa) na konto bankowe?

    Heh, miałem podobny problem w zeszłym roku:
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brow
    se_thread/thread/b9712fc3db1a0acb/

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2010-12-18 21:38:31
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    luc wrote:

    > Heh, miałem podobny problem w zeszłym roku:

    https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brow
    se_thread/thread/b9712fc3db1a0acb/

    Od tamtego czasu doszło PzA w Allegro i tędy niby można (choć nie wiem z
    jakim rezultatem i jakimi problemami). Innych (mniej kombinacyjnych) metod
    online brak?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-12-19 08:55:18
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:iej9kn$non$1@news.onet.pl>, Arek wrote:

    > Od tamtego czasu doszło PzA w Allegro i tędy niby można (choć nie wiem z
    > jakim rezultatem i jakimi problemami). Innych (mniej kombinacyjnych) metod
    > online brak?

    Bluecash?

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 5. Data: 2010-12-19 09:41:01
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    perian wrote:

    > Bluecash?

    Gdzie tam jest taka opcja? Są przelewy z kont banków ale nie z karty.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-12-19 15:02:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-18 21:54, Arek pisze:
    > Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej karty
    > upominkowej (visa) na konto bankowe?

    Paypal, Moneybookers?

  • 7. Data: 2010-12-19 16:29:51
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    neoniusz wrote:

    > Paypal, Moneybookers?

    O, fakt. Z 10pln ściągną ale da radę.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2010-12-19 20:07:44
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

    > Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej
    > karty
    > upominkowej (visa) na konto bankowe?

    Wiem, że to nie opcja dla wszystkich, ale ja jeżdżę służbowo i takimi
    kartami płacę za paliwo, biorę fakturę i mam zwrot gotówki :)

  • 9. Data: 2010-12-19 22:01:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

    > Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej
    > karty
    > upominkowej (visa) na konto bankowe?

    PzA

    Kris

  • 10. Data: 2010-12-20 18:44:10
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    > Przez co najwygodniej i najtaniej "odzyskać" pieniądze z przedpłaconej
    > karty
    > upominkowej (visa) na konto bankowe?

    Pójść do OBI, zakupić cokolwiek i zwrócić ze zwrotem na inną kartę
    (debetową)? (sprawdzone 2 krotnie jakby ktoś miał wątpliwości...)