  • 1. Data: 2010-12-19 06:30:53
    Temat: TakTak - jak długo żyje w praktyce karta po upłynięciu ważności na połączenia przychodzące?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jak długo w praktyce żyje niedoładowywana karta SIM TakTak?

    Po upłynięciu wazności na połączenia wychodzące, oficjalnie jest jeszcze
    30 dni na połączenia przychodzące, a potem? Ile jeszcze w praktyce będzie
    żyć?

    Dziś jest 136 dzień po zakończeniu ważności na połączenia przychodzące,
    ile jeszcze w praktyce minie zanim mi ją ubiją?

  • 2. Data: 2010-12-19 13:46:17
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 19 Gru, 07:30, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:
    > Jak d ugo w praktyce yje niedo adowywana karta SIM TakTak?

    A jaki ma GP? :)

  • 3. Data: 2010-12-20 00:11:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Miernik" <p...@p...miernik.name> wrote in message
> [...]
    >
    > Dziś jest 136 dzień po zakończeniu ważności na połączenia przychodzące,
    > ile jeszcze w praktyce minie zanim mi ją ubiją?

    Bo krotko zyjesz.
    Piersze TakTaki czy pierwsze karty na przedplaty mialy waznosc 180 dni
    miedzy doladowniem i 365 dni na przychodzace.
    Pozniej to zmieniono robiac ukryty abonament (karta po 30 dniach wygasala).
    Zmieniono to ok roku 2002 lub 2003 lub w okolicy
    Wiec krotko zyjesz....