  • 1. Data: 2005-02-16 19:31:29
    Temat: przelew z Harris Bank w USA -> Citi w Polsce
    Od: turikke <t...@g...pl>

    witam,
    czy ktos ma doswiadczenia z takimi przelwami?

    konkretnie chodzi o przesylanie z Harris Bank w USA do Citi w Polsce.

    jakie sa koszty?
    bo z tego co pojawialo sie wczesniej, to np. z Wells Fargo to jest 10$

    a ile kosztuje przelew z Citibank w USA do Citibanku w Polsce,

    dziekuje z gory,
    krzysztof

  • 2. Data: 2005-02-16 20:12:47
    Temat: Re: przelew z Harris Bank w USA -> Citi w Polsce
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cv073h$r8u$1@atlantis.news.tpi.pl>, t...@g...pl
    says...
> [...]
    > bo z tego co pojawialo sie wczesniej, to np. z Wells Fargo to jest 10$
    >
    > a ile kosztuje przelew z Citibank w USA do Citibanku w Polsce,

    Jesli chodzi o Haris Bank
    to przelew miedzynarodowy $45 a krajowy $25
    http://www4.harrisbank.com/personal/0,4458,359877_39
    0983,00.html

    Z Citi USa ..... moge co powiedziec ze do Polski $40 (!)

    Wystarczy wejsc na ich strone internetowa
    http://web.da-us.citibank.com/cgi-
    bin/citifi/scripts/prod_and_service/prod_serv_detail
    .jsp?
    BS_Id=WireTransfers&BV_UseBVCookie=yes

    Polskie citi nie jest na liscie "citi-global" :(

    http://web.da-us.citibank.com/cgi-
    bin/citifi/scripts/prod_and_service/prod_serv_detail
    .jsp?
    BS_Id=InterCiti&BV_UseBVCookie=yes

    Co ciekawe ... niektore banki w Stanach traktuja transfer do Citi w
    Polsce jako przelew krajowy (bo idzie przez Citi w Nowym Jorku)
    Tak jest na pewno w Wells Fargo (z autopsji)... podobno tak samo
    traktuje takie przelewy Chase (tylko rozmowa z dyrektorem oddzialu)
    W Chase przelew krajow kosztuje $12

    AP

  • 3. Data: 2005-02-16 21:02:54
    Od: turikke <t...@g...pl>

> [...]
    >

    > Polskie citi nie jest na liscie "citi-global" :(
    >
    > http://web.da-us.citibank.com/cgi-
    > bin/citifi/scripts/prod_and_service/prod_serv_detail

    a o co chodzi w tym popupowym okienku z wysylaniem pieniedzy do non-Citi
    accounts in the U.S. and abroad i dalej w rubryce What it costs:
    Citigroup Private Bank - Free outgoing and incoming wires ?

    i jeszcze na http://web.da-us.citibank.com/cgi-
    > bin/citifi/scripts/prod_and_service/prod_serv_detail
    .jsp?
    > BS_Id=WireTransfers&BV_UseBVCookie=yes

    Citigroup Private Bank
    o Outgoing wire transfers via Citibank Online are free.
    o Incoming wire transfers to your Private Banking accounts are free.

    A na stronie http://www.citigroup.com/citigroup/global/pol.htm
    citi bank handlowy nalezy do citigroup..

    wiec jak to naprawde jest?

> [...]
    > Tak jest na pewno w Wells Fargo (z autopsji)... podobno tak samo
    > traktuje takie przelewy Chase (tylko rozmowa z dyrektorem oddzialu)

    a czy ktos probowal przelewac z citi usa do citi w Polsce?
    albo z ktoregokolwiek z tych bankow:
    Citibank
    CitiCapital
    Citi Cards
    CitiFinancial
    Citigroup Asset Management
    Global Corporate and Investment Banking Group
    CitiMortgage
    Diners Club
    Primerica
    Private Bank
    Smith Barney
    Travelers Life & Annuity

    do citi w Polsce

    dziekuje za wczesniejsza odpowiedz,
    pozdrawiam,
    krzysztof turowski

  • 4. Data: 2005-02-16 21:25:21
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cv0cmo$kf0$1@nemesis.news.tpi.pl>, t...@g...pl says...

    > a o co chodzi w tym popupowym okienku z wysylaniem pieniedzy do non-Citi
    > accounts in the U.S. and abroad i dalej w rubryce What it costs:
    > Citigroup Private Bank - Free outgoing and incoming wires ?

    No... jelsi jestes klientem Private Bankingu to bedzie za darmo ...
    tylko hmm.... aby nim zostac to trzeba miec ladny "grosz"

    Citi w USa ma opcje wysylania do swoich bankow zagranica pieniedzy
    stosunkowo tanio ... jednak Polska nie jest na tej liscie (?) Lista
    panstw obslugiwanych przez "Citi Global" jest zaraz na samej gorze
    strony.

> [...]
    >
    > A na stronie http://www.citigroup.com/citigroup/global/pol.htm
    > citi bank handlowy nalezy do citigroup..

    Wszytsko zalezy od tego jakim jestes klientem. Jesli jestes klientem
    Private Bankingu .... to bedzie za darmo ... ale o ile sie nie myle to
    do tego potrzeba miec pokazna sume na koncie i dosyc pokazne dochody.
    Dla przecietnego szaraka zostaje "normalne" konto.

    "citi global" jest usluga transferu pieniedzy z rachunku w Citi na
    rachunek w Citi w innym kraju .... ale jako ciekawostka... Polska nie
    jest na tej liscie.

    > a czy ktos probowal przelewac z citi usa do citi w Polsce?
    > albo z ktoregokolwiek z tych bankow:

    Hmmm... mialem konto tam przez kilka godzin... aby stwierdzic ze Polska
    nie jest na liscie "Citi Global" i ze przelew do Polski bedzie mnie
    kosztowal tylko $40 ... kiedy z Wells Fargo moge wyslac za $10 .... wiec
    dalem sobei siana i zmaknalem u nich konto

    AP

  • 5. Data: 2005-02-16 21:41:19
    Od: turikke <t...@g...pl>

> [...]
    > kosztowal tylko $40 ... kiedy z Wells Fargo moge wyslac za $10 .... wiec
    > dalem sobei siana i zmaknalem u nich konto

    rozumiem, ze te $40 to suma $30 za wyslanie i $10 za odebranie?
    czy to dotyczy jakiejkolwiek przelewanej sumy?

    pozdrawiam,
    krzysztof

  • 6. Data: 2005-02-16 21:56:11
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cv0eu0$22d$1@nemesis.news.tpi.pl>, t...@g...pl says...

    > rozumiem, ze te $40 to suma $30 za wyslanie i $10 za odebranie?
    > czy to dotyczy jakiejkolwiek przelewanej sumy?

    Nie..... $40 jest za wyslanie .... Citi w Polsce jak do tej pory nigdy
    mnie nie obciazyl za transfery przychodzace.
    A jesli pytasz o Citi/USa .... to nie pamietam czy obciazaja za przelewy
    przychodzace.... chyba tak ...ale tylko zgaduje ...... zobacz na ich
    stronie

    AP

  • 7. Data: 2005-02-17 02:45:18
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Telefonicznie lub w oddziale przelewalem do CitiBank Polska z Citi US- za darmo,
    tylko przez web site nie ma mozliwosci. Tak samo bylo z wyplato z bankomatow
    Citi PL, bo identyfikuja sie jako Bank Handlowy w Warszawie i naliczaja
    prowizje, a na potwierdzeniach pisze CITIBANK. Zglosilem to do nich - oddali mi
    prowizje za 2 lata wybierania kasy z bankomatow (po 1$ kazda wyplata). Teraz
    zmienili to (przeze mnie :D ? ) i juz nie pobieraja oplaty, ale tdalej
    identyfikuja te bankomaty jako NON-CITI ATM, ale mozna JUZ (bo przed afera nie
    dalo sie) wyplacac z innych kont (savign, checking, kredit line...), sprawdzic
    saldo, pin zmienic, itp !!

    Dodatkowo karta Citibanku (ze zdjeciem) zostala pozarta przez bankomat citi.pl i
    obsluga nie chciala mi jej wydac BEZ DOWODU OSOBISTERGO!! "Bo to moze nie byc
    pana karta !!" A dowod im tylko pokazalem i nic nie spisywali...eh..

  • 8. Data: 2005-02-17 11:32:00
    Od: turikke <t...@g...pl>

    gilberto wrote:
> [...]
    > pana karta !!" A dowod im tylko pokazalem i nic nie spisywali...eh..

    ale nie mowimy tu o koncie citi private banking?
    jesli mozna wiedziec, jakie rodzaje konta Pan posiada ?

    pozdrawiam,
    krzysztof