  • 1. Data: 2005-02-16 14:54:13
    Temat: PTF Bank
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Czy ktoś w Was wziął kredyt w tym banku?
    Przymierzam się do hipotecznego w PTF, ale ciągle się waham.
    Może ktoś mnie natchnie?

    Netgater

  • 2. Data: 2005-02-16 15:37:44
    Temat: Re: PTF Bank
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    > Czy ktoś w Was wziął kredyt w tym banku?
    > Przymierzam się do hipotecznego w PTF, ale ciągle się waham.
    > Może ktoś mnie natchnie?

    Brałem , dość pozytywne odczucie zarówno obsługa , dość przystępne
    oprocentowanie, sprawnie i miło.

  • 3. Data: 2005-02-16 18:21:02
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Brałem , dość pozytywne odczucie zarówno obsługa , dość przystępne
    > oprocentowanie, sprawnie i miło.

    ostatnio - przy kredytach walutowych - obowiazuje kurs sprzedazy BRE Banku
    zamiast NBP i niestety jest niezbyt dobre dla kieszeni.
    zobacz: http://www.ptfbank.pl/kursy.jsp
    Ja na szczescie mam stary kredyt i obowizuje mnie kurs NBP lepszy od BRE
    Banku.

    JR

  • 4. Data: 2005-02-17 18:39:07
    Temat: Re: PTF Bank kredyt nim wezmiesz poczytaj na www.konto.hil.pl
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Nim wezmiesz kredyt zagladnij na strone www.konto.hil.pl

    W jednym miejscu kilka ofert warto przeczytac

    Pozdrawiam

    Lew

    --
    Widziałeś już www.konta.hil.pl