  • 1. Data: 2004-01-08 16:39:38
    Temat: Bankowy prezencik ?
    Od: "cyjanek" <c...@N...gazeta.pl>

    Z okazji świąt dostałem od nich zyczenia z załącznikiem w postaci czipowej
    karty telefonicznej. Życzenia przyjąłem z przyjemnością, ale co do załącznika
    to nie wiem czy to jest tylko pomysłowa reklamówka, czy ma jeszcze dodatkową
    wartość użytkową dla obdarowanego.

    Tydzień temu zamilkł mi telefon stacjonarny i by zawiadomić o uszkodzeniu
    #&^%$#% "błękitną linię" trza było mi dyrdać 2,5 km do najbliższego
    automatu telefonicznego (srebrnego). Naiwny, sądziłem, że "błękitna linia
    jest" bezpłatna, a tu figa: uparty automat domaga się włożenia karty.
    Po kilku nieudanych próbach (ciemno, po 22h, zimno, nigdzie w pobliżu innej
    budki) przypomniałem sobie o noszonym w portfelu prezencie z VW.
    Z nadzieją na wybawienie wciskam prezent gdzie trza, a tu chała - automat
    zmienia śpiewkę na coś w rodzaju: "karta pusta, zużyta, czy coś tam".
    Zziębnięty, zdenerwowany na "błękitną" i TPSA, wróciłem do domu nie
    załatwiwszy zawiadomienia o awarii.

    Powiedzcie mi kochani - ale nie śmiejcie się ze mnie, kmiotka - co to zacz
    ten prezent bankowy??? Używał ją już ktoś z Was? Czy to ma jakąś wartość
    użytkową (poza reklamą)? Jeśli tak, to do jakich telefonów pasuje? Jeśli
    tylko trzeba ją jakoś dowartościować (doładować), to jak to się robi? Jestem
    chyba jednym z nielicznych już donozaurów nie mających komórkę, przeto moja
    styczność i wiadomości z tej dziedziny narzędzi łączności są b. ograniczone ;-
    )

    Liczę na pomoc jakiej litościwej duszy na tym forum :-)))

  • 2. Data: 2004-01-08 16:45:28
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cyjanek wrote:

    [...]

> [...]
    > styczność i wiadomości z tej dziedziny narzędzi łączności są b. ograniczone ;-

    To wygląda na kartę chipową, w zwiazku z czym w np. niebieskich
    automatach nie bedzie działać(za to powinna w "jajkach" i srebrnych)
    Nie wiem czy coś pomogłem.

    KJ

  • 3. Data: 2004-01-08 16:46:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Z okazji świąt dostałem od nich zyczenia z załącznikiem w postaci czipowej
    > karty telefonicznej.

    Nie żebym się czepiała, ale mi nic nie przysłali :-((((

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-01-08 16:46:46
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "cyjanek" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > użytkową (poza reklamą)? Jeśli tak, to do jakich telefonów pasuje? Jeśli
    > tylko trzeba ją jakoś dowartościować (doładować), to jak to się robi?

    CIesz się, że nie wyrzucił ci komunikatu w stylu "wrzuć monetę" ...
    Choć sugerujesz swą pterodatkylową pochodność , pewniekiem zdziwiłbyś się

    Z drugiej strony bardziej uwierzyłbym w bankowy tekst reklamowy : RĘCE DO
    GÓRY ! ! ! TO JEST NAPAD ;)

    Pozdrawiam
    SP

    P.S.
    (Mnie tylko raz w życiu bank "obdarował". Lukas - grzebień ...
    Najprawdopodobniejsza przesłanka : NAWET ZŁOTE RUNO MIŻE BYĆ ZAWSZONE ...

  • 5. Data: 2004-01-08 16:59:30
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk1md$btt$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nie żebym się czepiała, ale mi nic nie przysłali :-((((

    Mi też nie.

    P.S. Tak zupelnie nic to chyba w Twoim przypadku nie ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-08 17:00:31
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk1id$s6d$...@a...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl>:

    > (Mnie tylko raz w życiu bank "obdarował". Lukas - grzebień ...
    > Najprawdopodobniejsza przesłanka : NAWET ZŁOTE RUNO MIŻE BYĆ ZAWSZONE

    A moze raczej "myśli nieuczesane" ? :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-08 17:03:52
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Pewnego dnia (według mojego czasu 2004-01-08 17:39) , osobnik cyjanek
    nabazgrał :

> [...]
    > wartość użytkową dla obdarowanego.

    > Liczę na pomoc jakiej litościwej duszy na tym forum :-)))

    Też taką dostałem i w pierwszej chwili myślałem, że to reklamówka.
    Później zobaczyłem złącze i pomyślałem sobie schowam do portfela i przy
    okazji zobaczę. Wczoraj będąc w Hiper przechodziłem koło srebrenego
    automatu TPSY
    i przypomniałem sobie o tej karcie. Włożyłem ją żeby przetestować i
    jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że ma 30 impulsów :-)
    Nawet wykonałem jedną rozmowę aby się przekonać czy nie śnię. Nie śniłem :-)

    Ps. A swoją drogą mogli w pisemku dołączonym do karty napisać
    przynajmniej jedno zdanie na ten temat.

    --
    Pozdrawiam - Marcin

  • 8. Data: 2004-01-08 17:04:10
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To wygląda na kartę chipową, w zwiazku z czym w np. niebieskich
    > automatach nie bedzie działać(za to powinna w "jajkach" i srebrnych)
    > Nie wiem czy coś pomogłem.

    Trochę mi pomogłeś, pisząc użytkowej formie prezentu :-)

    Jak wspomniałem, był to srebrny aparat (lub srebrne "jajko" ? ), ale co
    mógłbyś powiedzieć o komunikacie odsyłającym "na drzewo" delikwenta
    próbującego taką kartą się posłużyć?

    A nie jest to przypadkiem karta do komóry? Czy tam są inne?

  • 9. Data: 2004-01-08 17:12:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > P.S. Tak zupelnie nic to chyba w Twoim przypadku nie ;)

    Eeeee ten ibook się nie liczy ;-))) To było dawno temu i na dodatek podatek
    musiałam zapłacić ;-))) Może złozyć reklamację pocztą wewn. na okoliczność
    nieotrzymania prezentu gwiazdkowego ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-01-08 17:15:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cyjanek wrote:
    [...]

    > A nie jest to przypadkiem karta do komóry? Czy tam są inne?

    Nie, na pewno nie.

    A głupie pytanie. Moze źle wsadzałeś? Odwrotnie na przykład? Nie wiem,
    nie używałem nigdy kart chipowych.

    KJ