  • 1. Data: 2011-05-06 09:04:32
    Temat: przelew ekspresowy w Mbanku - pic na wodę fotomontaż
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wczoraj o 12:00 testowo zleciłem przelew z MB do inteligo, równolegle
    zleciłem przelew normalny.

    Normalny dotarł o 14:30 (zgodnie z sesjami elixiru), "ekspresowy" dotarł
    gdzieś wieczorem, zaś dzisiaj o 11 dostałem jego potwierdzenie.

    Więc tą ekspresowość można sobie wsadzić ...

    p. m.

  • 2. Data: 2011-05-06 09:14:10
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 6 Maj, 11:04, mvoicem <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > gdzieś wieczorem, zaś dzisiaj o 11 dostałem jego potwierdzenie.
    >
    > Więc tą ekspresowość można sobie wsadzić ...

    Reklamuj, powinni piątaka chyba oddać.

  • 3. Data: 2011-05-06 09:33:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.05.2011 11:14), Tomasz [Bubon] wrote:

    > Reklamuj, powinni piątaka chyba oddać.

    Nie chce mi się, poza tym nie mam żadnych dowodów (mam tylko datę, nie
    godzinę księgowania w Inteligo) :). Chciałem tylko przetestować, widzę
    że usługa jest do d... i uznaję że ta wiedza kosztowała mnie 5zł.

    p. m.

  • 4. Data: 2011-05-06 11:47:51
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-05-06 11:04, mvoicem pisze:
> [...]
    > gdzieś wieczorem, zaś dzisiaj o 11 dostałem jego potwierdzenie.
    >
    > Więc tą ekspresowość można sobie wsadzić ...

    A mi wczoraj okolo 23:00 z mbanku do inteligo zadzialalo i w ciagu 40
    minut kasa byla na koncie docelowym

  • 5. Data: 2011-05-06 13:59:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 May 2011 11:33:32 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Nie chce mi się, poza tym nie mam żadnych dowodów (mam tylko datę, nie
    > godzinę księgowania w Inteligo) :). Chciałem tylko przetestować, widzę
    > że usługa jest do d... i uznaję że ta wiedza kosztowała mnie 5zł.

    To chyba lepiej się uczyć bezpośrednio przez bluecash.pl bo taniej
    wyjdzie ta wiedza.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-05-07 13:34:44
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]
    > gdzieś wieczorem, zaś dzisiaj o 11 dostałem jego potwierdzenie.
    >
    > Więc tą ekspresowość można sobie wsadzić ...

    Czyli dobrze zrobilem zdajac sie na elixir, gdy ostatnio o 7.00 rano
    zreflektowalem sie, ze wieczorem w innym banku pobiora mi rate hipo...

    --
    Pozdr.
    Kenny