  • 1. Data: 2004-04-01 14:41:34
    Temat: przelew do USA? jaki sposob-bank najlepie?
    Od: "gregor" <G...@T...PL>

    interesuje mnie przelew ok 1000-1500 $ do usa na konto.jak bedzie najlepiej i
    najtaniej oraz w miare szybko i bezpiecznie.prosze o info na maila lub gg
    4246765

  • 2. Data: 2004-04-07 17:27:24
    Temat: Re: przelew do USA? jaki sposob-bank najlepie?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    gregor <G...@t...pl> wrote:
    > interesuje mnie przelew ok 1000-1500 $ do usa na konto.jak bedzie najlepiej i
    > najtaniej oraz w miare szybko i bezpiecznie.prosze o info na maila lub gg

    Multibank lub Citi ewentaulnie.
    Jak poslalem z Multi do Wells Fargo, to nie bylo prowizji korespondenta,
    choc korespondent byl (Chase Manhatan). I nie zaznaczalem ze odbiorca pokrywa
    te koszty, odpbiorce tylko pokryl 10 USD kosztow przychodzacych.

    Kurs byl duzo lepszy niz w millennium, nie mowiac o tym ze prowizja w millennium
    z dwa razy wieksza. Z citi nie porownywalem, ale chyba kursy ma kiepskie.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-04-07 18:34:48
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c51dlp$gog$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

> [...]
    > choc korespondent byl (Chase Manhatan). I nie zaznaczalem ze odbiorca pokrywa
    > te koszty, odpbiorce tylko pokryl 10 USD kosztow przychodzacych.

    10 USD oplaty jest stala oplata w Wells Fargo za przelewy przychodzace
    (!!!!)

    > Kurs byl duzo lepszy niz w millennium, nie mowiac o tym ze prowizja w millennium
    > z dwa razy wieksza. Z citi nie porownywalem, ale chyba kursy ma kiepskie.

    AP

  • 4. Data: 2004-04-07 18:52:15
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
    > In article <c51dlp$gog$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    > says...

    > 10 USD oplaty jest stala oplata w Wells Fargo za przelewy przychodzace
    > (!!!!)

    Ahmm... moze inaczej 10USA jest oplata za JAKIEKOLWIEK przelewy
    przychodzace (tez Fed Wire)

    AP